“Onze droom bestemming”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Onze droom bestemming”
Beoordeeld op 31 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijke vakantie. Al vanaf het oprichten hier op vakantie geweest en altijd terug gekomen.

Mijn vrouw hier ontmoet en zelfs getrouwd hier op locatie.

Nu ook weer terug met onze dochter die heerlijk geniet met alle andere kinderen, het zwembad, trampoline en de leuke ondernemingen en acties.

Absolute aanrader voor jong en oud!

Djamila K
“Een perfecte vakantie”
Beoordeeld op 16 mei 2017 voor een verblijf in augustus 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het was een geweldige vakantie. Je kan er heerlijk tot rust komen door lekker een boek te lezen bij het zwembad en natuurlijk ook even een plons wagen. Heerlijk onder de appelboom zitten. Maar ook veel leuke activiteiten in de bergen wandelen gaan raften en nog veel meer. Een echte aanrader. Voor jong en oud.

RobS3897
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Warm welkom op een warme plek”
Beoordeeld op 11 mei 2017 voor een verblijf in juli 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Hier voelde ik me thuis, het lekkere eten de goede bedden,het fijne zwembad. De lieve gastvrije mensen, de mooie omgeving waar het heerlijk fietsen is, de avontuurlijke wandelingen met Rob in de prachtige Pyreneeën. De gezellige avonden met een wijntje bij het kampvuur. De kinderen die zichzelf met hun nieuwe vriendjes de hele dag vermaken, kortom een heerlijke vakantieplek , wij vast nog eens terug !!!

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Tamara K
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijke vakantie in de pyreneeën”
Beoordeeld op 11 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Vorige week een heerlijke vakantie gehad bij rob en flo. De omgeving is prachtig en de appartementen zijn erg leuk ingericht en schoon. We werden tijdens een diner ook heerlijk verwend door rob en flo, wat kunnen ze lekker koken. Veel te doen in de omgeving, wandelen, fietsen, leuke franse dorpjes maar ook leuke klimparken tussen de bergen in.
Volgend jaar gaan we gewoon weer, nog lang niet alles gezien. Een echte aanrader. Tot volgend jaar Rob en Flo. Bedankt voor de gastvrijheid

Floor39
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige plek, erg gastvrij en kindvriendeijk”
Beoordeeld op 11 mei 2017 voor een verblijf in augustus 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Verscholen in een klein dorpje. Een waar paradijsje, waar het zelfs in de kindervakantie een oase van rust is. Door de perfecte mix van voldoende speelkameraadjes voor de kids, het heerlijke zwembad en de gezellige table d'hote is dit de ideale plek voor volwassenen en kids.
Er worden veel activiteiten georganiseerd door Rob en Inge. Een stoere bergwandeling, raften en paardrijden. Er kan 4x in de week mee worden gedaan aan een diner. De broodjesservice is ook erg ideaal.
Rob en Inge hebben hart voor hun bedrijf dat merk je aan alles. Onze Gîte was perfect (heel schoon), heerlijk geslapen en alles wat nodig is voor een geslaagde vakantie was aanwezig. Ook de sfeer onder de gelijkgestemde gasten was perfect. Voor de zomer van 2017 hebben we al gereserveerd.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren