Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke veelzijdige wandeling met glow worms!

Beoordeeld op 7 december 2017

vanaf US$ 98,56
vanaf US$ 162,49
vanaf US$ 51,94
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Niet onderhouden, zijn aan wandeling begonnen, maar voortijdig gestopt. Pad niet onderhouden.
Zxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima te wandelen maar je kunt geen buggy meenemen. Met een draagzak is het goed te doen. Je wandelt o.a. langs de koeien die op de groene heuvels staan

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Zojuist deze wandeling gedaan. Prima te wandelen hoewel er wel wat steile stukken en trappen in zitten. Wij waren er na schemering (bij voorkeur in het donker) en dan zijn er vele glowworms te zien! Erg bijzonder. En scheelt je wellicht een betaald bezoekje aan de glow worm caves
P.s. neem een zaklamp mee.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 17 maart 2017

Een leuke korte wandeling waarbij je veel ziet. De natuurlijke tunnels maken het leuk voor kinderen kan ik mij zo voorstellen.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 31 januari 2013

Op verzoek van de b&b eigenaar naar dit vergeten stuk regenwoud gegaan zowel 's middags als in de avond om glowwormen te bekijken. Echt onbeschrijvelijk zo mooi, en het was geweldig om dit stukje natuur te mogen zien. Wij hebben in de stromende regen genoten van de omgeving overweldigend!

Datum van activiteit: december 2012