“Heerlijk eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Huhu

Huhu
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Waitomo Caves
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
10 oktober 2016 beoordeeld

We kwamen laat aan in dit plaatsje. Wilden eerst bij de pizzeria aan de overkant eten, maar die ging om 18.00 uur al dicht..?? Uiteindelijk belanden we gelukkig hier! Wat een super lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Heerlijk redelijk uitgebreide kaart en top bediening. Wij namen de zalm en de kip, beide waren voortreffelijk. Als toetje is de apple crumble zeker een aanrader!! Wel aan te raden om te reserveren, wij hadden geluk, maar mensen na ons moesten eerst buiten op het terras onder een heater zitten, wat eigenlijk te koud was.

26 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten na onze toer door de grotten. Het eten was gewoon goed. We hadden de kip omwikkeld met spek en de zalmfilet gekozen. Beiden heerlijk. Aansluitend nog een toetje gehad. De crumble en chocolade soufflé. Geldt hetzelfde voor. Echt lekker voor een wat ons betreft prima prijs.

1 september 2015 beoordeeld

We hebben hier met onze 8 jarige dochter gegeten op aanraden van de eigenaar van Top10.
Het restaurant ziet er naar westerse maatstaven wellicht wat kaal uit maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de bediening en het eten. Dat was meer dan uitstekend.

Vooraf hebben mijn man en ik een pittige kumura (zoete aardappel) soep gegeten die echt heerlijk was. Daarna lamsvlees (rack) die superzacht en prachtig opgediend was. Mijn dochter had een heerlijk hamburgertje met frietjes wat qua hoeveelheid prima was. Daarna ijs met marshmallows voor haar toe maar dat was te groot. Echt een top aanrader om hier te gaan eten.

9 februari 2014 beoordeeld

In het begin werden we vriendelijk ontvangen en kregen we snel een aperitiefje en ons eten. Toen we wijn wilden bestellen bij het eten hebben we heel lang moeten wachten. De opdienster bleek tegen haar zin te komen. Bij het dessert bestellen was dit weer hetzelfde.

• Sfeer
9 januari 2012 beoordeeld

Heerlijk eten, super bediening, prachtig uitzicht. Zeker de moeite waard. Twee avonden achter elkaar daar gegeten.

• Sfeer

Reizigers die Huhu bekeken, bekeken ook

Te Kuiti, Waikato Region

Waitomo Caves, Waikato Region

In Huhu geweest? Deel je ervaringen!