“Duurste restaurant waar wij aten”
Beoordeling van El Campesino Paladar

El Campesino Paladar
Geclassificeerd als nr. 10 van 78 Restaurants in Vinales
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gaan eten op aanraden van een local, die daar waarschijnlijk commissie voor kreeg aangezien de prijs echt hoog was vergeleken met andere restaurants. De porties waren dan ook wel enorm, dat zijn ze vaak sowieso al in Cuba maar dit was echt het toppunt. Voor 2 personen een grote kom soep, 2 grote borden rijst, salade, een grote kom bonen en dan nog 'gewoon' het bord met het hoofdgerecht(15 CUC pp.). De 4 sterren zijn echt puur voor het uitzicht en de ropa vieja die heerlijk was, maar voor de prijs kun je beter ergens anders gaan eten.

27 augustus 2016 beoordeeld

Hebben hier tijdens de middag een lekker broodje met tonijn gegeten. Mooie locatie, niet echt in het centrum, met zicht op de heuvels.

13 augustus 2016 beoordeeld

Prima maaltijd voor een schappelijke prijs in een restaurant. Voor 12 cuc een menu met soep, vlees/vis/garnalen, vele soorten rijst(witte, bruine, met ananas etc). Mooi uitzicht. Als Edwin van der Sar hier eet, moet het goed zijn ;-)

30 mei 2016 beoordeeld

Wij kwamen hier terecht op aanraden van een Cubaanse lifter die we hadden meegenomen eerder op de dag.
De paladar bevindt zich achter het huis in de tuin. Hier staat een overdekt terras met mooi uitzicht op de heuvels rond Vinales. Op de kaart staat kip, vis, rund, varken en kreeft of garnalen en dit alles wordt geserveerd met twee soorten rijst, salade, bananenchips en fruit. Wij kregen het met z'n tweeen bij lange na niet op, hoewel het erg lekker was. In totaal, met drankjes erbij, waren wij zo'n 35 cuc kwijt.
De bediening is aardig en spuit zelfs met anti-muggenspray rond de tafels voor je gaat zitten.
Detail: de lampekappen zijn gemaakt van rieten hoeden. Ziet er erg grappig uit.

21 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige kaart, vlotte bediening en heerlijke gegrilde kip. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert met 2 drankjes en koffie toe kost 30 cuc.

Reizigers die El Campesino Paladar bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In El Campesino Paladar geweest? Deel je ervaringen!