“Twee maal heel goed gegeten”
Beoordeling van Paladar La Cuenca

Paladar La Cuenca
Geclassificeerd als nr. 8 van 75 Restaurants in Vinales
Keukens: Mediterraan
8 december 2016 beoordeeld

We hebben hier een keer geluncht (pizza) en gedineerd (konijn in chocoladesaus). Beide keren op het terras aan de zijkant. Je zit er prima (beter dan aan de te hoge tafels / op de te lage stoelen in het restaurant), het eten is goed (de wijn trouwens ook) en de bediening attent. De prijzen zijn voor Europese begrippen goed te doen.

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant waarvoor mensen in de rij staan (best wel irritant). Zeer goede bediening en smaakvol eten.

9 september 2016 beoordeeld

Lekker en gevarieerd eten met kids is niet altijd evident in Cuba. Uitgebreide kaart (zowel food als drinks) en alles is er ook! Tel daarbij de zeer vriendelijke en ongedwongen bediening en de interessante prijs. Een uitschieter en aanrader.

16 augustus 2016 beoordeeld

op aanraden van de casa eigenares gingen we hier eten, we moesten even wachten op een tafeltje, maar het was het wachten waar. Ook lekke cocktails

11 augustus 2016 beoordeeld

Wij kwamen hier noodgedwongen tijdens een hoosbui terecht om wat te lunchen. En het was even een verademing om een restaurant te ervaren met spaanse invloed. Heerlijk gegeten, lekkere pasta's, prima cocktails ook en goede salades. We zijn een dag later nog een keer 's avonds gaan eten in dit restaurant.

Reizigers die Paladar La Cuenca bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In Paladar La Cuenca geweest? Deel je ervaringen!