“Super gezellig en heerlijk”
Beoordeling van 3J Bar de Tapas

3J Bar de Tapas
Geclassificeerd als nr. 3 van 75 Restaurants in Vinales
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rijst met bruine bonen beu? Dan moet je bij 3 Jotas zijn! De beste plek in Vinales, gezellige sfeer, lekkere tapas en overheerlijke cocktails. Je krijgt de fles rum op tafel om naar eigen wens de hoeveelheid toe te kunnen voegen. Het is er altijd druk, dus soms even in de rij.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie bar, goede muziek en sfeer. Coktails waren erg lekker. Sommige tapas waren erg lekker: papas bravas, croquettas, pan tomacat, andere weer minder (almejas)
Bediening was goed

18 juli 2017 beoordeeld

overheerlijk, goedkoop eten. Ook heel vriendelijke bediening, je kan er ongestoord wat langer blijven zitten zonder dat ze je 'wegjagen'.

11 juli 2017 beoordeeld

Op aanraden van veel mensen zijn wij hier binnengegaan. De tapas waren redelijk. Wij vonden het niet bijzonder goed en voordat het bord leeg is wordt het al weggehaald. Dit komt waarschijnlijk door de drukte maar wij zullen het niet aanbevelen. Het restaurant is te duur voor de kwaliteit

18 maart 2017 beoordeeld

Hier rond 01.00 's nachts nog lekker wat biertjes gedronken en heerlijke verse tapas gegeten. Modern ingerichte zaak vol met een goede mix tussen locals en toeristen.

Reizigers die 3J Bar de Tapas bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In 3J Bar de Tapas geweest? Deel je ervaringen!