“Kunst in de bergen”

Mural de la Prehistoria
Geclassificeerd als nr. 73 van 91 Restaurants in Vinales
Keukens: Cubaans
24 januari 2017 beoordeeld

Op 3 km van het dorp, Je kan met de ho-on-hop-off bus maar doe het te voet. Mooie wandeling langs een niet te drukken weg en geniet van de natuur. De muur ligt in een mooi park. Inkom 3 cuc (een drankje inbegrepen- mojito....)

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens fietstour bezocht. Best geinig, maar niet heel erg het omfietsen waard. De Pina Colada's bij het barretje bij de muur trouwens wel. Boordevol vitamine R volgens onze gids. De berg waar de rots tegenaan staat kan ook beklommen worden, helaas hadden wij geen goede schoenen aan. Waarschijnlijk de moeite waard!

16 augustus 2016 beoordeeld

ik vond daar echt niets aan, niet mooi en helemaal geen ommetje waard. Er zijn veel interessantere dingen te zien in vinales

1 juni 2016 beoordeeld

Van de weg af leuk om even te kijken, maar vervolgens betaal je 5 cuc om te parkeren en dan zie je dezelfde muur en een restaurant. Tourist trap

23 januari 2016 beoordeeld

Beschilderde rotswand over de prehistorie die ze blijven bij schilderen, hier is te zien hoe de mens is ontstaan. Ligt in een mooie onderhouden parkachtige omgeving.

Reizigers die Mural de la Prehistoria bekeken, bekeken ook

Pinar del Rio, Pinar del Rio Province

Vinales, Pinar del Rio Province

In Mural de la Prehistoria geweest? Deel je ervaringen!