“Goedkoop en lekker”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld

Je kunt hier, voor niet altijd te duur, prima eten. Wij hebben hier 2 keer gegeten. Het menu is vooral gericht op de Italiaanse keuken. Ik vond de spinazie-cannelloni erg lekker. De bediening is wisselend, hangt er dus een beetje vanaf door wie je bediend wordt. Sommige zijn erg aardig en vriendelijk, anderen nors.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor El Olivo
Bekijk de nieuwste beoordelingen

31 juli 2017 beoordeeld

Erg gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Elke avond staat er een rij mensen te wachten op een tafeltje. Maar het gaat vrij snel en het is het wachten meer dan waard! Vriendelijke bediening. Wij zijn diverse malen teruggegaan, zowel voor lunch als diner.

11 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant heeft een ruime keuze aan gerechten. De kwaliteit viel tegen. In Cuba verwachten wij ook geen topkwaliteit maar de reacties van andere reizigers deed ons vermoeden dat het uitstekend was.

26 juni 2017 beoordeeld

Gezellig restaurantje, heel druk, als je niet gereserveerd hebt moet je eventjes wachten. Wij aten de paella, heel lekker maar véél! :) Aanrader.

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurantje gelegen naast de hoofdweg in Vinales.
Even wachten als men niet gereserveerd heeft.
Super lekker gegeten. Ikzelf genoot van een lamsschotel en mijn vrouw een heel lekkere gegrilde vis.
Het dessert een lekkere Flan.
Een topbestemming.

Reizigers die El Olivo bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In El Olivo geweest? Deel je ervaringen!