“Geweldig uitzicht over de vallei”
Beoordeling van Balcon del Valle

Balcon del Valle
Geclassificeerd als nr. 2 van 74 Restaurants in Vinales
Keukens: Cubaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn hier heen gegaan voor het uitzicht over de vallei. Dat is echt prachtig vanaf hier. Hele vriendelijke bediening ook al namen we alleen een drankje

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Balcon del Valle
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 juni 2017 beoordeeld

Een gezellige plek om hier te vertoeven met een schtterend uitzicht over de vallei. Al lijkt het niet zo, maar je kunt er helemaal met de auto naar toe. Alhoewel er een P eerder aanwezig is.

14 februari 2017 beoordeeld

Wij hebben hier alleen iets gedronken en genoten van het prachtige uitzicht. Vriendelijke bediening.

25 november 2016 beoordeeld

Hier kan je uren staren over het landschap.
Wat een mooi uitzicht.
Hier dan ook alleen dineren in de middag was sávonds pik donker.
Het eten is oke.
Waren hier met een grote groep en zaten op terras.
Alles was nog warm toen het op tafel kwam.
Erg smakelijk ook.
Zouden hier zer nog eens terug gaan maar dan overdag.

27 augustus 2016 beoordeeld

Het eten was lekker en de bediening correct. Je bezoekt dit restaurant vooral voor de locatie: het uitzicht over de vallei en het dineren bij een ondergaande zon.

Reizigers die Balcon del Valle bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In Balcon del Valle geweest? Deel je ervaringen!