“Een van de beste paladares in de regio”
Beoordeling van la terraza

la terraza
Geclassificeerd als nr. 18 van 74 Restaurants in Vinales
Keukens: Cubaans
12 april 2015 beoordeeld

We overnachten op onze rondreis door Cuba in hotel Jazmines dichtbij de plaats Vinales. Op aanraden van onze gids hebben we in deze paladar (die op 100 meter van dit hotel ligt) geluncht. En omdat dat heel goed bevallen is hebben we er ook nog een keer gedineerd. Beide maaltijden waren overvloedig en goed klaar gemaakt. Veel groentes en de lekkerste arroz moro die we in Cuba gegeten hebben (en die hebben we veel op). Goede rode en witte wijn. Bier smaakte ook prima. Mooi terras, attente bediening en prettige sfeer.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor la terraza
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 februari 2015 beoordeeld

Als je tijd hebt om hier echt de buurt te verkennen, dan is het de moeite waard. Alleen even langsrijden heeft weinig zin, in het dorpje zelf is niet veel te beleven.

31 januari 2014 beoordeeld

Goed altijd voor een schappelijke prjs. Rustig gelegen en een mooi uitzicht op de vallei. Goed restaurant aan scherpe prijzen.

28 oktober 2013 beoordeeld

maar ook niet top. Het is een écht toeristenrestaurant vlakbij hotel Los Jasminez. Het eten is ok, maar dat is het dan ook wel. Het leukste is de zanger die ze hebben.

• Sfeer
9 januari 2013 beoordeeld

gek zo'n plek midden in vleesetend cuba. en prachtige uitzicht op jungle, meer en de bergen. in de keuken staan een tiental potten met kruiden en daar wordt gretig uit gevist. OOk vor de heerlijke mojito

Reizigers die la terraza bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In la terraza geweest? Deel je ervaringen!