“Erg gezellig!”

Keukens: Cubaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
20 december 2016 beoordeeld

Dit is een leuk en gezellig familierestaurant. Redelijk tot goed eten, maar vooral de gastvrijheid en gezelligheid maakten de avond! Lekker bananenlikeurtje en sigaren van de man des huizes ontvangen. Een aanrader als je in de buurt bent!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor La Casa Verde
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 december 2016 beoordeeld

Op het eerst gezicht een kaart als in alle andere restaurants. Geeft niet want het uitzicht is er prachtig en daarom zit je daar. Om te beginnen scoren ze al met de wijn die lekker is (en die op dat moment in een week van nationale rouw nergens anders geschonken werd). Dan komt de gefrituurde bananachips. Maar deze was van Guave denk ik, in ieder geval niet van bananen. Weer een punt. Dan de taken verdeeld. 1* varkensvlees in salsa saus en 1* gegrilde red snapper. Beide verrukkelijk en ook mooi opgediend. Dikke 10 dus.

20 november 2016 beoordeeld

Vlakbij het hotel los Jasmines gelegen, met mooi uitzicht. Zeer gastvrije mensen (Maribel) en lekker eten.

21 oktober 2016 beoordeeld

We zijn hier geweest met een groepsreis en het eten was er verrassend lekker. Het is maar een aantal meters lopen van Hotel Los Jazmines. Toen het eten op was, kregen we nog een sigaar en drankje van de eigenaar en eigenares. Het werd ook nog eens super gezellig nadat we al lekker hadden gegeten.

14 oktober 2016 beoordeeld

Leuke paladar, prive restaurant, in Vinales. De mensen doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken. Lekker eten en zeer betaalbaar. Je besteld alleen een hoofdgerecht maar wordt dan compleet verwend met een volledig drie-gangen menu.

Reizigers die La Casa Verde bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In La Casa Verde geweest? Deel je ervaringen!