“Genieten op de patio”

Keukens: Cubaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zou zonde zijn om Viñales aan te doen en hier niet even te stoppen, al was het maar voor een verfrissing. Op een van de patio's van dit koloniale huis kijk je uit over de levendige hoofdstraat of de tuinen achteraan en het prachtige heuvellandschap met de 'mogotes'. We gingen voor een lichte lunch: gegrilde vis met groenten en fruitige kip met rijst en dat was bijzonder smakelijk. Een hele fijne ervaring. En voor een prikje: met dessert en verschillende drankjes betaalden we nog geen 20 CUC.

28 augustus 2014 beoordeeld

Een geweldige veranda op de eerste verdieping, goede live muziek op de achtergrond en vooral: heel goed eten. Het is een staatsrestaurant, en toch is het goed. Da's vrij bijzonder in Cuba volgens mij. Wij gingen voor de specialiteit van het huis, een soort paella. Echt een aanrader, zowel qua ambiance, prijs als de kwaliteit van het eten.

18 augustus 2013 beoordeeld

Laat je niet verleiden door de reisgidsen, die overdrijven enorm over de kwaliteit! het eten is snel, rap en verzorgd, voor cubaanse begrippen dan. Voor de meer verfijndere mensen, geen aanrader en wat jij kiest, is er nou net niet!

24 juni 2013 beoordeeld

Wij zijn gaan eten bij La Casa de Don Tomas. Om eerlijk te zijn vond ik het eten in de casa waar we zelf verbleven veel lekkerder. De paella wat de specialiteit van het restaurant is, zit vol botjes wat een hoop gedoe met zich meeneemt om op te eten.

6 november 2012 beoordeeld

Mooi kader moet een van de oudste huizen zijn. Zaten aan terrasje achteraan. Eten was eigenlijk redelijk koud. Moesten dag erop nog eten maar kwamen eensgezind overeen hier niet terug te komen.

Reizigers die La Casa de Don Tomas bekeken, bekeken ook

Vinales, Pinar del Rio Province

In La Casa de Don Tomas geweest? Deel je ervaringen!