“Le Peron”
Beoordeling van Le Perron Wageningen

Le Perron Wageningen
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Bakkerijen in Wageningen
Beschrijving: Biologische lunchroom, met 60 zitplaatsen, bediening aan tafel, met daarbij een assortiment aan biologische brood.
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we super gegeten bij le Peron.smoothies en broodjes zijn heerlijk en alles vers. Genoten van de koffie en ook zeker van de bediening. Die is zeer klantvriendelijk. De beste en gezelligste lunchroom van ede!!

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Le Perron verkopen ze goed Frans brood. Naast croissants, vind ik het stokbrood, het vijgenbrood en de quiche heerlijk. Aardige bediening!
Sinds de komst van Robin kom ik hier niet meer; die is veel en veel beter.

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit lekker hier willen we elke week wel even lunchen helaas moeten we dan twee uur rijden. Heerlijk verse broodjes met heerlijk beleg helemaal top gewoon.

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een lunch van het werk. Le Perron is een zeer goede keuze! De koffie is van goede kwaliteit. De gerechten zijn super en van erg goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk en behulpzaam! Zeker een aanrader in de Wageningse binnenstad!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens ons verblijf in Wageningen hier een heerlijke cappuccino gedronken. Het is een leuke zaak. Leuk ingericht en aan gelegen aan de gezellige Hoogstraat in Wageningen.

Reizigers die Le Perron Wageningen bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland
Wageningen, Gelderland

In Le Perron Wageningen geweest? Deel je ervaringen!