“Fantastisch eten”
Beoordeling van Da Martini

Da Martini
Geclassificeerd als nr. 21 van 84 Restaurants in Wageningen
5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met grote groep van werk hier gegeten. Prima Anti-pasti gegeten (prima=heerlijk) en het hoofdgerecht ossenhaas rollade is zeker een aanrader, over overigens de dorado van een collega was ook niet te versmaden.
Jammer dat ik maar 1 maag heb, ik zou hier wel veel meer willen proberen.

Datum van bezoek: april 2018

4 november 2017 beoordeeld

Deze 3e keer wederom fantastisch kunnen eten. Een echte Italiaan die zijn niveau goed aanhoudt. De afhaal op de Tarthorst wordt helaas minder door alle aandacht die de chef aan dit restaurant geeft.

Datum van bezoek: juli 2017
14 november 2016 beoordeeld

Ik denk zonder enige twijfel dat de beste Italiaanse restaurant is in Wageningen en omstreken.
Zijn pizza's zijn goed voorbereid en hetzelfde geld voor de pasta's.
Ik was nieuwsgierig want ik had van zoveel mensen gehoord, hoe goed en lekker hun eten is.
Wat een leuke bediening, behulpzaam.. op Italiaanse tempo en temperament!

Top!

Datum van bezoek: november 2016
7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt de beste Italiaan die er in Wageningen en omstreken te vinden is. Al aantal keren gegeten en het blijft heerlijk. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
5 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagavond geen zin om te koken. We aten beiden een hoofdgerecht met daarbij een glas rode wijn. Ik had heerlijke spaghetti frutti di mare, mijn partner had een lekkere pizza met ricotta. Afgelopen jaren hebben we hier geregeld gegeten en het was altijd lekker.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Da Martini bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland

Wageningen, Gelderland

In Da Martini geweest? Deel je ervaringen!