“Prettige omgeving om heerlijk te kunnen genieten van de Chinese keuken.”
Beoordeling van King's Garden

King's Garden
Geclassificeerd als nr. 17 van 83 Restaurants in Wageningen
Keukens: Chinees, Mongools
6 november 2017 beoordeeld

Uitgebreide kaart, smakelijk eten, mooi opgediend, vriendelijk en behulpzaam personeel. Familiair op een pretige manier, we komen een paar keer per jaar hier eten.

11 oktober 2017 beoordeeld

Dit chinees restaurant is uitstekend je kunt er heerlijk eten er is een mooie menu kaart en je zit er rustig en gezellig goed en gezellig personeel vlakbij het bus station en dicht bij het centrum van Wageningen
eet smakelijk alvast.

19 augustus 2017 beoordeeld

Uitstekend restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten. In het restaurant heerst een ontspannen en mooie , beetje lounge, sfeer

12 juli 2017 beoordeeld

Eén van de beter chinese restaurants, wij waren met z'n zessen, hadden verschillende gerechten en allemaal even goed. De pekingeend is een aanrader. Alles wordt netjes aan tafel uitgeserveerd, bediening vriendelijk en alert.

30 april 2017 beoordeeld

Niet doen. Ik ben twee keer ziek geworden van deze chinees (gewoon bami of nasi met saté niet eens iets van vis). Daar gaan we nooit meer naartoe.

Reizigers die King's Garden bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland

In King's Garden geweest? Deel je ervaringen!