“Prachtlocatie”

Panorama Restaurant De Blaauwe Kamer
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Wageningen
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Zeg nu zelf, wat klinkt als een beter excuus om te genieten van een heerlijk diner, dan je voeten onder tafel te kunnen schuiven na een stevige wandeling in de natuur? De Blauwe Kamer in Wageningen is een natuurgebied dat zijn unieke fauna en flora te danken heeft aan de Nederrijn die door het gebied stroomt. In de omgeving lopen diverse wandelroutes. In Panorama-restaurant De Blaauwe Kamer zit je dan weer goed voor de vis- en vleesspecialiteiten van het huis én voor een betoverend uitzicht op het groen. Het restaurant bestaat uit verschillende delen, elk met hun eigen sfeer. Zo kijk je vanuit de serre uit over het steeds veranderende landschap en eet je op het terras met uitzicht op de grote visvijver en de hertenweide. Naast vis- en vleesgerechten biedt de uitgebreide restaurantkaart overigens altijd een vegetarische optie.
31 mei 2018 beoordeeld

We waren vorige week hier bij een trouwerij van goede vrienden. Er was een apart gedeelte voor de ceremonie ingericht. Na de plechtigheid konden we lekker op het terras genieten van het uitzicht en een drankje. Wat een schitterende locatie, maar vooral de hertjes die je gedag komen zeggen, in 1 woord geweldig.
We moesten vooraf doorgeven wat ons voor- en hoofdgerecht zou zijn. Ik ben gek op een kipcocktail, maar 3 verschillende soorten fruit in grote stukken, niet echt lekker. Het hoofdgerecht was op de huid gebakken zalm, maar de huid naar beneden op de groene sliertjes..... beetje jammer, maar precies goed gebakken en het dessertbuffet? Nomnomnom dat was lekker. Ik heb echt genoten van de locatie, de goede bediening en het heerlijke eten. Tip alleen voor de eigenaar: Zorg voor goede buitenverlichting, ook nuchter was het moeilijk om de weg te vinden naar de parkeerplaats in het donker.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar we hier al vorig jaar waren geweest en het ons toen al zeer goed was bekomen hebben we nu hier terug geboekt.
Bij aankomst werden we al herkend.
Dit geeft je een echt fijn “thuisgevoel”!
Een zeer leuk gesprek was de inleiding.
Het aperitief dat we vroegen was geen enkel probleem en dit in tegenstelling tot een andere brasserie die we gisteren bezochten.
De pastis werd volledig volgens de regels geserveerd!
We beperkten ons vandaag tot hoofdschotel en dessert.
De schotel van mijn vriendin was niet helemaal zoals het hoorde maar werd zonder probleem verholpen en was nadien even subliem als mijn hoofdschotel.
Zoals vorige keer hebben wij ook nu weer heerlijk gegeten en genoten van het ongelooflijk mooi uitzicht.
Wij komen hier zeker terug want voor deze prijs zulke kwaliteit vind je heel zelden!
De persoonlijke toets maakt het helemaal en heel bijzonder zodat je je “thuis” voelt.
Het zicht op de Nederrijn en de stilte maakt van dit restaurant een echt “unicum”

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede pinksterdag met drie personen onverwachts wezen lunchen. We hebben erg genoten van het eten, de hartelijke bediening en het prachtig uitzicht.

Mede dankzij ook nog het prachtige zonnige weer waanden wij ons ver van huis.

Wij komen zeker nog eens terug als wij in de buurt zijn!

18 mei 2018 beoordeeld

Regelmatig eten mijn vrouw en ik bij de Blaauwe Kamer. Gisteren (17 mei 2018) ter gelegenheid van mijn verjaardag daar met mijn vrouw, broer en schoonzus gegeten.
Steeds neem ik nieuwe gasten mee om kennis te laten maken met de Blaauwe Kamer. Ze vinden het een geweldige locatie met uitstraling, prima eten (veel keuze mogelijkheden) en een heel goede service/bediening. Mijn gasten zeggen telkens: "Hier willen we graag terug komen". Na de Zomervakantie ga ik er met 6 neven en nichten eten. Tot wordt wederom een succes!

1 mei 2018 beoordeeld

Na een wandeling door natuurgebied De Blauwe Kamer hebben wij hier lekker gedineerd. Het is een gezellige gelegenheid, met mooi uitzicht op delen van natuurgebied De Blauwe Kamer en op een hertenkamp. We bestelden vier verschillende soorten soep, tongfilet, gevulde courgette en biefstuk en ieder was heel tevreden met zijn keuze. Er waren veel reserveringen, maar gelukkig was er voor ons toch nog een tafel beschikbaar. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Ik ontdekte pas achteraf dat ik mijn Diner Jaarkaart had kunnen gebruiken voor 25% korting.

Reizigers die Panorama Restaurant De Blaauwe Kamer bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland

In Panorama Restaurant De Blaauwe Kamer geweest? Deel je ervaringen!