Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 88
PricelineUS$ 68
Hotels.comUS$ 88
TravelocityUS$ 88
Vio.comUS$ 68
Orbitz.comUS$ 88
Beoordeeld op 31 mei 2022

Hartelijke en vriendelijke ontvangst, mooie ligging in het bos, lekker gegeten.
Goede kwaliteit/prijsverhouding.
Niet modern maar dat is positief bedoeld.
Het straalt een zekere stijl uit, geen kortebroeken/Tshirt bedoeling maar wel sportief.

Kamertip: Goed voor wandelingen en fietstochten in de omgeving. We hebben er lekker en met plezier gegeten. Niets voor partygangers.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 23 april 2022 via mobiele applicatie

Tja, je houdt ervan of niet. Maar ik waardeer de klasse en stijl en de top service enorm. De tijd heeft hier stil gestaan en dat moet zo blijven. De allure zoals vroeger een hotel was is hier nog springlevend. Alles is schoon fris en zeer goed verzorgd. Top gastvrijheid top service.

Verliefd ben ik geworden!

Echt fantastisch!

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 april 2022

Wat een volslagen vergane glorie is dit zeg. Groot gezelschap met lunch wat geen lunch te noemen valt. De naambordjes van het ontbijt stonden er nog, een onbeduidend soepje, een oersimpele salade en twee schalen met beleg (uitsluitend ham en kaas). Ober nauwelijks gezien (dus ook erg weinig te drinken). Personeel en inrichting stammen uit de vorige eeuw en is een bezoek niet waard.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 24 maart 2022

Weekendje weg in de bossen van Wageningen. Het hotel ligt heerlijk gelegen, prachtige omgeving. Je kunt meteen lekker wandelen door Landgoed Oranje Nassaus’s oord.
Met de auto ben je ook zo bij de Veluwe, de betuwe, het rijngebied of de botanische tuin bijvoorbeeld. Dus qua ligging is het een prima hotel. Het hotel zelf is wel een beetje vergane glorie. De buitenkant mag echt wel een opknapbeurt hebben. Binnen ziet het er wel aardig uit; erg klassiek en bomvol spullen; bordjes, schalen, tierlantijntjes. Het leek wel of ik het huis van m’n oma binnenliep, het rook er zelf ook zo!
Wel heel vriendelijk en correct ontvangen.
De kamer was oké, standaard, wel schoon zover ik kon zien. In de badkamer maar 2 handdoeken, dit is wel wat weinig.
Bedden zijn niet echt goed te noemen, doorgezakte matrassen, met gevolg pijn in de rug bij opstaan. Je moet ook niet een te groot persoon zijn voor in de douchecabine. Ik ben 1.68 en normaal postuur en ik stootte mn elleboog al steeds tegen de stang…
Het ontbijt is echt treurig voor een 4 sterren hotel. Aanbod is behoorlijk karig. Beleg en yoghurt staat niet gekoeld bijv. Diverse dingen waren steeds op, terwijl er maar 4 a 5 tafeltjes bezet waren. En personeel dat dan lekker gaat staan kletsen bij de receptie is dan niet handig…
Dit in vergelijking met het diner dat we de eerste avond kregen (zat bij het arrangement) dat was echt smaakvol en goed bereid. 3 gangen en zeker voldoende bij elkaar!
Helaas bij uitchecken 2 keer betaald bleek achteraf. Contact afgerekend en toch daarna mijn credit card nog gecharged. Dit werd wel heel goed opgepakt en geregeld door Annemarie. Uiteindelijk weer geld teruggekregen.
Al met al: pracht locatie en uitvalsbasis voor verkennen omgeving Wageningen, hotel zelf vervallen en renovatie hard nodig. Mooie ervaring, maar nee niet voor nog een keer.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 17 november 2021

Sterk verouderd hotel met een zeer goede ligging.Geen 4 sterren waard.Onbegrijpelijk dat het deze status kan behouden.Goed bed.Povere badkamer.Weinig producten in de badkamer.Slechts 2 handdoeken.Gat in muur opgevuld met papier.Simpel ontbijt (chocomelk 3 dagen leeg,fruitsap uit doos)heel basic voor 4 sterren.Ondanks we vermeld hadden dat we bleven eten was menu niet mogelijk.Dit ging dan wel de volgende dag ,mits bijbetalen,niet te begrijpen gezien de rest van ons verteer (8 personen)Slechte communicatie waarbij we ook verkeerde info kregen..Dit was niet de eerste maal dat we hier verbleven maar nu toch wel de laatste

Datum van verblijf: november 2021