“Uit eten bij H41 is lekker”
Beoordeling van eetcafe H41

eetcafe H41
Geclassificeerd als nr. 15 van 84 Restaurants in Wageningen
Keukens: Hedendaags
23 juni 2018 beoordeeld

We hadden iets te vieren en blijkbaar anderen ook want het was een feeststemming bij H41. Goed eten, prettige service en heerlijk zitten op het binnen terras.

Datum van bezoek: juni 2018

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier op de binnenplaats (dus buiten) voordat we naar het concert van De Ontzetting in de Junushof gingen. Gezellige sfeer, goede bediening met aandacht. Niet duur en toch lekker, prima opgemaakte bordjes.

Datum van bezoek: juni 2018
28 mei 2018 beoordeeld

Uit eten geweest met vrienden, prima plek gekregen, in de binnentuin. De bediening was vriendelijk en vlot, het eten was prima. De prijs kwaliteit is goed, net als de sfeer, die erg gemoedelijk is.

Datum van bezoek: mei 2018
10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten. We kennen dit café restaurant al jaren. De kaart is al enige tijd hetzelfde. Maar dat vinden wij juist prima.
De biefstuk met saus was heerlijk mals. Pok voor de hond was er een heerlijke bak met water.
Honden zijn hier dus welkom.
Als afsluiting een dame blanche met hete chocolade saus.
Bediening was vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2018
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten. Leuk eercafe met een eetcafe sfeer. Beetje classis ingericht. Eten is prima, niet van hoog niveau maar past goed bij het cafe. Prijs kwaliteit is goed, ruime porties. Keus is niet heel uigebreid maar zeker wel voldoende. Ook lekkere saus voor bij het eten is een aanrader saus H41. Zeker een gezellige aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die eetcafe H41 bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland
Wageningen, Gelderland

In eetcafe H41 geweest? Deel je ervaringen!