“Goede bierselectie en muziek”
Beoordeling van De Vlaamsche Reus

De Vlaamsche Reus
Geclassificeerd als nr. 18 van 83 Restaurants in Wageningen
17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet misleiden door dat lelijke plastic windscherm in de deuropening. Daarachter zit echt een hele mooie zaak die daardoor lekker warm blijft.
De avond dat wij er waren schalde er prima Ierse (folk) muziek uit de speakers, niet te hard. Het publiek is zeer divers, net als de inrichting. De zaak staat en hangt vol met bieraccessoires. Langs de wanden zijn er vitrines met bierflesjes, die allemaal te koop zijn. Er zijn zowel hoge als lage zitjes.
Het is duidelijk dat iemand zeer veel tijd heeft gestoken in het bierboek. Leuk om door te bladeren op zoek naar dat ene bier dat je nog niet kent.
Is het er ook leuk voor niet-bierdrinkers? Volgens mij wel. Op het oog was er een complete bar.

7 oktober 2017 beoordeeld

Dit adres is eigenlijk alleen maar geschikt als je van bier houdt.
De verschillende soorten en smaken zijn er in overvloed.
Het ligt met een gezellig terras aan de markt.
Bij regen is het ook goed binnen te vertoeven.

16 augustus 2017 beoordeeld

Bierliefhebbers moeten ook eens gaan kijken buiten de randstad. In Wageningen welteverstaan. Geweldig gastvrij, geweldige bierkeus (vraag om de Bierbijbel), geweldig vakmanschap, geweldig ruime openingstijden (ook overdag), geweldige achtergrondmuziek (Neil Young, J.J. Cale etc.). Eigenaar Carel Oomes bood ons spontaan een toer door zijn bierkelder aan, wat wij natuurlijk niet afsloegen. Gepassioneerd toonde hij ons alle vaten, flessen, koeling en apparatuur om het glaswerk pico bello te houden. Bravo, Carel!

29 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk veel soorten bier op de tap. Goede sfeer. Goede bediening.De bier soorten zijn eindeloos. Veel buitenlandse gasten.

11 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijk, behulpzaam personeel met kennis van zaken. Grote keuze aan bieren, en gezellige plek om te zitten, zowel binnen als buiten. Aanrader!

Reizigers die De Vlaamsche Reus bekeken, bekeken ook

Wageningen, Gelderland

In De Vlaamsche Reus geweest? Deel je ervaringen!