“Arrogant!!!”

Keukens: Bar
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Foute manager, die je onterecht schoffeert, de rekening op tafel gooit en sommeert je te vertrekken na een klacht over de vriendelijkheid jegens de gasten. De eigenaar was er niet, maar dit kan echt niet!!!!!!!!! Ongepast!!!!!

Datum van bezoek: augustus 2018

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt hier voor het uitzicht. Hele leuke tafeltjes richting het water zorgt voor een leuke sfeer. Rond 17:00 wordt alleen wel een gordijn voor je neus gehangen waardoor wat van het uitzicht wordt beperkt. Voor de rest lekker eten, we hadden de wrap genomen en die was erg lekker al had die wat teveel kaas. De bediening is echt heel slecht, 10 minuten wachten op je drankje en zeer onvriendelijk. Daarbij is er dan ook maar 1 serveerster bij een halfvol terras.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi uitzicht op de haven, maar het eten sloeg tegen... we bestelden een pizza en spaghetti bolognaise. De pizza kwam uit de diepvries en was niet te eten... de spaghetti saus wat zeer waterachtig en gehakt was vervangen door tonijn brokjes... allebei misselijk na het eten.

Datum van bezoek: november 2016
13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier een mooie avond gehad !
Allereerst een mooie zonsondergang met een mooi uitzicht over de haven.
Kaart staat voor ieders wat wils en voor een schappelijke prijs.
Lekker gegeten hier en vlotte bediening.
Alleen mijn vriend zijn stuk vlees was te hard gebakken terwijl we hier duidelijk niet om gevraagd hadden.
Foutjes kunnen gebeuren :)

Datum van bezoek: juni 2016
7 april 2015 beoordeeld

een super uitzicht met glas voor lekker uit de wind te kunnen zitten. we hebben er heerlijk gezeten met een drankje en hebben er een klein gerechtje bijgenomen want eigenlijk wil je hier heel lang blijven zitten om te kijken wat er allemaal langs loopt en om op het water te kijken. super plaats.

Datum van bezoek: april 2015
    • Sfeer

Reizigers die Tim's bekeken, bekeken ook

Port d'Andratx, Mallorca

In Tim's geweest? Deel je ervaringen!