“Lunch”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede, vriendelijke en vlotte bediening, nette uitstraling en heerlijke lunch. Daarbij prachtig uitzicht op het water.

Schrijf een beoordeling

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker wat luxer eten, vriendelijke bediening en ze bieden wat extra.. Iets duurder ook dan de rest, maar wel goede prijs kwaliteit verhouding

4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top service... Geitenkaas salade was matig, maar dat mag de pret niet drukken! Wat een top plek, kom er lekker regelmatig terug!

21 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

streken neer op een prachtige locatie van cappuccino. we bestelden voor de kinderen een portie nacho s. de portie was miniscuul klein voor een prijs van € 10.50.
vervolgens wezen wij de ober erop dat de porties bij andere cappuccino zaken verschilden van hoeveelheid. waren de avond ervoor in portals nous geweest en hadden daar ook nacho s besteld. ook wezen wij het personeel op het feit dat de koffie in palma nova goedkoper geprijsd is dan elders.
maar in plaats van dat onze klacht werd opgelost kregen we een discussie die onze avond verpeste. los een klacht op en ga niet in discussie. de prijzen zijn ernaar dat je kwaliteit mag verwachten

2 augustus 2014 beoordeeld

We hebben tijdens ons verblijf in de haven van Port Andratx meerdere keren bij Cappuccino op het terras gezeten. Het terras is perfect, erg ruim en met een prachtig uitzicht over de baai/haven. Bediening is erg snel en servicegericht.
Koffie, thee, ontbijt, is allemaal erg goed. Vooral de verse sapjes zijn heerlijk!
Diner bij cappuccino raad ik erg af! Je hebt je eten snel, dus prima met kinderen om snel een hamburger te bestellen. Maar neem vooral geen Risotto of Curry, dat kunnen de koks van Cappuccino niet. Borden worden niet leuk opgemaakt, de risotto en curry worden als een campingmaaltijd op je bord gesmeten en hebben weinig smaak.
Kortom, perfect voor ontbijt of lunch, maar niet voor de avond!

• Sfeer

Reizigers die Cappuccino Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Port d'Andratx, Mallorca

In Cappuccino Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!