“Prachtig uitzicht”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Adembenemend uitzicht, super vriendelijk personeel. Luxueus. Heerlijke bedden en hemelbedden te huur voor verschillende prijzen. Bediening aan het zwembad. Heerlijk gegeten. Echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
info1_Restaurante, Director de Relaciones con Clientes van Beach Club Gran Folies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Dear Jolanda D,

Thank you for taking your time to write your opinion about our restaurant. Your positive comments make us feel very happy. We are glad to hear that you enjoyed our food offer and service.

You are more than welcome to visit us another day this season.

Best regards,

24 juli 2018 beoordeeld

Zowel de beachclub als het restaurantgedeelte bezocht. Beide waren top! Het restaurant heeft een uitgebreide kaart en levert heerlijk eten met een adembenemend uitzicht. De prijzen zijn niet mals, maar ook niet belachelijk hoog. De prijzen zijn gewoon redelijk gezien de kwaliteit van het eten en de schitterende locatie. Op een drukke dag zou de service nog wat verbeterd kunnen worden, maar hier hebben wij begrip voor. Zowel de beachclub als het restaurant zijn een absolute aanrader bij een bezoek aan Mallorca.

Datum van bezoek: juli 2018
info1_Restaurante, Director de Relaciones con Clientes van Beach Club Gran Folies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Dear Justin R,

We are grateful for your positive comments. We strive to create an unforgettable day in our beach club and the fact that you enjoyed the atmosphere and our food make us happy.

We would love to welcome you back soon.

Best regards,

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beachclub voor lekker te eten en zwemmen en relaxen met mooi uitzicht op de zee en bergen. Richting port Andtrax.

Datum van bezoek: mei 2017
info1_Restaurante, Director de Relaciones con Clientes van Beach Club Gran Folies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017

Dear Kemenade,

Thank you for taking your time to write your opinion about our restaurant. Your positive comments make us feel very happy. We are glad to hear that you enjoyed our food offer.

You are more than welcome to visit us another day this summer,
The Beach Club Gran Folies Team

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De plaats is spectaculair en de service is nog beter. Vanaf het moment dat ik aankwam voeld ik mij heel goed verzorgd. Aanbevolen. Ik zal zeker terugkeren. Hartelijk bedankt.

Datum van bezoek: augustus 2016
info1_Restaurante, Director de Relaciones con Clientes van Beach Club Gran Folies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2016

Dear Alicegervas,

First of all we would like to thank you for taking your time to write your opinion about our club. Your positive comments make us feel happy.

We hope to see you again in the future and wish you the very best.

16 juni 2013 beoordeeld

Wij waren met de auto, en reden naar Cala LLamp, waar Grand Follies zou liggen, we hebben el 3 kwartier moeten zoeken, maar de zoektocht was het meer dan waard! Wat en uitzicht en heerlijk gegeten, kindjes hadden pizza, die hoef je niet te bestellen, maar de visjes die we hadden waren heerlijk.
Klein mini min puntje, bediening mag wel wat sneller! Maar overall TOP!!

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Beach Club Gran Folies bekeken, bekeken ook

Port d'Andratx, Mallorca

In Beach Club Gran Folies geweest? Deel je ervaringen!