Mell1991
Leidschendam, Nederland

Een fijn en mooi verblijf

4,0 van 5 bollen16 okt 2021 beoordeeld
We boekten een 'Blue & green' kamer, wat een mooi en zeer ruim verblijf, het leek wel een appartement. Het bed sliep erg goed! Mooie ruime badkamer met ligbad. Er waren veel vliegen in de kamer, wat niet zo fijn is. We verbleven hier voor 7 nachten. Het ontbijt is uitgebreid, alleen misten we variatie. Na 3 dagen willen we iets anders.
De locatie is fantastisch! Een mooi zwembad en een plek om te ontspannen. Het uitzicht op de zee is erg mooi! We konden om 4.15 uur een ontbijt ophalen dat klaar stond om mee te nemen voor onze terugreis, wat erg fijn was. Het is een heerlijk verblijf bij vriendelijke mensen. Het is heel fijn dat er de hele dag een aanspreekpunt is. We raden Santa Barbara zeker aan!

We booked a 'Blue & green' room, what a beautiful and very spacious stay, it looked like an apartment. The bed slept very well! Nice spacious bathroom with bath. There were a lot of flies in the room, which is not so nice. We stayed here for 7 nights. The breakfast is extensive, only we missed variety. After 3 days we want something different.
The location is fantastic! A nice pool and place to relax. The view of the sea is very nice! We were able to pick up a breakfast at 4.15 am that was ready to take with us for our return trip, which was very nice. It is a wonderful stay with friendly people. It is very nice that there is a point of contact all day long. We definitely recommend Santa Barbara!
Datum van verblijf: oktober 2021
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
1513.4 km van Santa Barbara Eco-Beach Resort
Meer hotels in Ribeira Grande bekijken
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een erg fijn verblijf in een ruime 2 slaapkamer garden verblijf. Groot terras en met 2 trapjes in de tuin met kleine vijver. Wij vonden deze locatie met kinderen prima. Misschien niet aan te bevelen met kinderen kleiner dan 3 jaar, maar voor een 4 en 6 jarige levert dit prima speelruimte op zonder andere te storen. Wij hadden een heerlijk relaxed verblijf.

Enkele aandachtspunten zouden de service nog wat kunnen verbeteren:
Bij inchecken werden wij ingelicht over het gebruik van de tablet voor hotelinfo en contact met de receptie. Deze was echter niet aanwezig in onze kamer. Wij gingen bij de receptie langs om dit te melden, en er zou eentje worden klaargemaakt voor ons maar dat zou even duren ... wij hingen zwemmen en nadien hebben we nooit een tablet gezien... Nadien ben ik niet opnieuw naar de receptie gegaan hiervoor, wij hebben het dan maar gewoon gedaan zonder....
Daarnaast was onze kluis geblokkeerd bij aankomst en dus niet bruikbaar, ook dit heb ik aan de receptie gemeld, men zou dit komen oplossen, ook hiervoor hebben wij nooit iemand gezien en de kluis is geblokkeerd geweest tijdens hele verblijf.
Service van sushirestaurant is wat chaotisch, bestelde cocktails als aperitief worden gebracht na het voorgerecht...

Maar laat je hierdoor niet afschrikken want wij hadden verder een prima verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Hier gaan dineren na een paar uur op het strand gelegen te hebben. Prachtig strand en heel mooi ogend resort dus wij dachten dit komt sowieso goed.
Bestelling opgenomen, krijgen we 15 minuten later te horen dat bijna niets wat we hadden besteld nog beschikbaar is. (Er was bijv geen friet?) Daarvoor ontstond een kleine ruzie in de keuken tussen het personeel dus dat had er waarschijnlijk mee te maken. Ondertussen werd ons drinken niet geserveerd terwijl het bijna n half uur al op de bar stond. Vervolgens toen een andere medewerker het ontdekte werd mijn bier half leegegooid en bijgevuld. Het lag echt aan een van de medewerkers want de rest deed het wel goed en boden excuses aan etc. Eten was verder erg lekker maar relatief prijzig en zeker ivh de rest van het eiland. Lekker eten, prachtige plek maar verwacht niet te veel van de bediening en bestel iets simpels wat dan heb je meer kans dat het er is.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2015

De verblijven zijn schitterend, er is een mooi zwembad aanwezig en het privestrand is erg fijn (mits het weer het toelaat, het kan een vrij ruige zee zijn). Minpuntje was toch wel het ontbijt. Met de prijzen die ze hanteren mogen ze daar best een paar graadjes omhoog in kwaliteit.

Kamertip: Uitzicht is voor alle type kamers hetzelfde. Ze kijken niet uit op zee.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 7 augustus 2015 via mobiele applicatie

Kwaliteit van de bereiding kan in de verste mate niet tippen aan het niveau van andere restaurants op Sao Miguel. Als je de maaltijd belangrijker vindt dan de omkadering kan je beter kiezen voor een andere locatie

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015 via mobiele applicatie

Een week geweest. Mooi, nieuw, hip resort, met veel aandacht voor de inrichting. Zowel villa's als restaurant. Heerlijke sushi, tonijn, burgers en Margarita's. Prachtig oceaanzicht, mooie zonsondergangluchten tijdens het eten.
Ik zou vragen om een van de hoger gelegen villa's -niet de garden villa's- die hebben mooier zicht.
Santa Barbara beach is lang en rustig. Hoge golven. Fijne surfschool en beachclub naast de deur.

Datum van verblijf: juli 2015