“Supergezellige strandtent/restaurant”

Keukens: Diner
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gelegen aan de atlantische oceaan. Prachtig uitzicht,fijne bediening. Heerlijk eten en drinken en niet duur.

Datum van bezoek: oktober 2018

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen er ‘s avonds dineren. Ik nam de vis v d dag (zwaardvis - 18€) en mijn vriendin nam de limpets (13€). Zeer lekker, vlotte Engelstalige bediening. Zéér lekker dessert van ananasijs met brownie.

20 september 2018 beoordeeld

Mijn tafelgenoten hadden een visgerecht voor 3 personen, een grote vis werd geserveerd op een schaal. Dit zag er goed uit en was lekker. Zelf had ik de tagliatelle vega, die was ook prima, wel veel olie en iets minder gekruid naar mijn smaak. WE hebben genoten van het zicht op de zee. Het begon nog te regenen maar wij zaten droog. Ook de baby van 1jr. in de kinderstoel heeft zich prima vermaakt.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het 40 jarig huwelijk van onze ouders hier een tafel gereserveerd aan het water , ze hebben alles tot in de puntjes geregeld inc een fles champagne en een taart van de lokale Bakker, ze hebben heerlijk gegeten ! Bedankt !!!

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een slechte ervaring eerder op de dag, hierop uitgekomen via TripAdvisor.

Leuke ligging met zeer mooi uitzicht. Een klein restaurantje. Heel vriendelijke bediening!

Ruime keuze op de kaart. Het dessert, (brownie met ananasijs)echt super lekker!!

Correcte prijzen. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Tukátulá Bar bekeken, bekeken ook

Ribeira Grande, São Miguel
Rabo de Peixe, São Miguel

In Tukátulá Bar geweest? Deel je ervaringen!