“Heerlijk gegeten!”

Geclassificeerd als nr. 4 van 35 Restaurants in Ribeira Grande
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geluncht en het was heel erg lekker en super vriendelijk personeel met humor! Donald duck was ook aanwezig haha

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vies glas om mee te beginnen. Een haar op je bordje. De voorgerechten waren prima maar de steak dreef in de ‘saus’ waardoor de friet ook sompig werd. De curry was geen echte curry. Het was droge gele rijst zonder saus of iets dergelijks. We hebben wel een leuke avond gehad doordat we er met vrienden waren - die gelukkig de visschotel die ze bestelden wel konden waarderen. Het toetje was voor drie van de vier goed maar er zat ook een chocolademousse uit een zakje bij. Misschien moeten ze een paar gerechten niet meer aanbieden en hebben wij gewoon verkeerd gekozen. Je kunt het altijd proberen, wij kwamen hier ook op basis van de betere recensies!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten minimum en ongeïnteresseerd personeel. Hoofdgerecht gehad en weer gegaan .. jammer .. besteld medium steak krijgt well Done

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet heel positief over de lunch. Biefstuk drijfde in het vocht. Niet lekker. Daardoor alle aardappeltje vol met waterige saus.
Bediening was niet attent. Reageerde bijna niet als we ze wat vroegen.
Het restaurant was bijna leeg op 4,tafeltjes na.
Het eten kwam niet tegelijk waardoor meerdere van mijn gezelschap veel later hun eten kregen.
Wel mooi uitzicht over de zee.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2 de keer gaan eten, weer erg lekker, uitzicht op zee, idd er staan wat kleine armoedige huisjes maar die zie je daar in alle straten. Aanrader.

Bedank Geert en wietek... R

Reizigers die Alabote bekeken, bekeken ook

Ribeira Grande, São Miguel

Rabo de Peixe, São Miguel

In Alabote geweest? Deel je ervaringen!