“Mooi appartement met alle faciliteiten”

Beoordeling van Quinta das Giestas T0

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

pukkie201 ...
Helmond, Nederland
1 beoordeling
“Mooi appartement met alle faciliteiten”
Beoordeeld op 20 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

een mooi appartement echt nieuw nog. Alles aanwezig, niet groot maar voor tweeen groot genoeg. Hele aardige eigenaar. Het grote huis, appartement voor meerdere personen is gehorig. Weg die erlangs ligt is in de nacht ook druk... dat kun je goed horen. Bij de twee persoon appartementen niet. Daar is het lekker rustig.
Zwembad heerlijk met goed weer. Niet geschikt voor kinderen is niet veel te beleven. Hebt een auto nodig. Maar je bent zo op de belangrijkste bezienswaardigheden want het zit in het midden. Wij zouden weer hier opnieuw boeken als we nog een keer de gelegenheid krijgen om te gaan.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren