andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Rogier H
1 beoordeling
“Matig appartement”
Beoordeeld op 18 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Beneden is de keuken en een klein (hard) woongedeelte met een super kleine badkamer in de trapkast. De douche is heel erg klein. Beneden heb je de voordeur en verder geen ramen. Boven is het slaapgedeelte. Dit is juist groot. De bedden zijn hard en niet heel groot. Hier is 1 raam. Die uitkijkt op de mega drukke straat waar je ook in de nacht veel last van hebt. Vrachtwagens, auto's, motoren en zelfs de vuilniswagen komt om 03.00 uur de vuilnisbakken legen. Kortom, voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar en we zijn blij dat we nog op een andere locatie zitten.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Ribeira Grande

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren