“een lichte lunch”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2016 beoordeeld

op een heerlijk klein terras buiten, een heerlijke lichte lunch gehad bestaande uit 2 antipasta met water, wijn en koffie toe, 30 euro incl. fooi

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig binnenterras met goede, vriendelijke bediening. Overheerlijk gegeten. De tartaar als appetizer en de pasta's zijn verrukkelijk! Als we terugkomen in Trevi, komen we hier zeker weer.

11 juli 2016 beoordeeld

Het restaurant is gelegen in het authentieke hart van Trevi, op enkele passen van het centrale plein. Naast de plaatsen binnen is een aangename cortile en zijn er ook enkele tafeltjes in de straat. De bediening is gedistingeerd, de wijnkeuze werd goed begeleid met kennis van zaken, aandacht voor de klant . De kaart biedt een mooie keuze met lokale gerechten, of ze hun vermelding "slow-food" hard kunnen maken, laat ik hier in het midden. De borden italiaans eenvoudig, zoals het hoort: pasta al dente, vlees perfect gebakken, smaken in evenwicht, porties voldoende. Fijne avond gehad.

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin op een door de weekse avond bij de Taverne gaan eten. Mooi ambiance. Wij waren hier al eerder geweest en het was ons bevallen. Dit keer kwamen wij met onze hond ( ervaren rustige restaurant bezoeker) Het restaurant was redelijk bezet en de stemming zat er goed in. Echter, wij werden bij de entree in een andere ruimte aan tafel gezet. Kil en ongezellig. Eten was oké, maar de avond had leuker kunnen zijn. Voorlopig maar even niet meer.

4 juli 2015 beoordeeld

Wij gingen dineren bij taverna del sette, het was te fris om in de tuin te zitten, wij kregen een tafeltje in het restaurant waar we zicht hadden op de open haard, het vlees werd daar gebakken,
Goedkoop en lekker gegeten.

Reizigers die Taverna del Sette bekeken, bekeken ook

Trevi, Province of Perugia

Trevi, Province of Perugia

In Taverna del Sette geweest? Deel je ervaringen!