“Goed eten .”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 19.00 uur precies ging het restaurant open.
We hadden niet gereserveerd en kregen toch een tafeltje voor 2 personen achter in het restaurant naast de ingang naar de toiletten. Geen kans om naar buiten te kijken, maar daar waren we hier ook niet voor gekomen.
Een menu traditioneel menu besteld voor 22 euro per persoon.
Eerst heerlijke bruchette en een stukje pecorino.
Daarna verse pasta met tomaat en als laatste gebakken aardappels met een gebakken speklap.
Prima gegeten en een lekkere huiswijn .
Ten slotte koffie.
Al met al prima ondanks het minder mooie plekje om te zitten.
Toen we het restaurant verlieten zagen we dat alles bezet was.

20 augustus 2017 beoordeeld

We bezochten dit restaurant waarschijnlijk al voor de 4de of 5de keer, wat dus wil zeggen dat we hier graag komen. Mooi terras op het pleintje met uitzicht op de toren. 's Avonds is het dan ook gezellig druk, de vakantiesfeer is er dan ook onmiddellijk. Zeer vriendelijke bediening, flexibele eigenaar die zeer zijn best doet. Ook al is het zeer druk, en dat is het bijna altijd word je toch heel vlot geholpen. De keuken is prima, dat geldt eigenlijk voor alle gerechten, van antipasti tot dulci. Beperkte wijnkaart, maar wel met enkele uitstekende wijnen voor een zeer schappelijke prijs. We gaan zeker weer terug....

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal. We haddenen zin in een gewone spaghetti bolognese en daar hébben ze voor gezorgd. Zeer lekker. Ook de antipasti als voorgerecht zijn een aanrader. Bovendien is de ligging op het pleintje met uitzicht op de toren, een zeer rustgevend kader.

28 oktober 2016 beoordeeld

Echt heerlijk en eerlijk eten.
Verrukkelijke pasta's met de lekkerste olijfolie, truffel enzovoorts.
Wat eten betreft een echte aanrader.
aangename restaurant, de mensen waren zeer gastvrij en vriendelijk

23 augustus 2016 beoordeeld

Ondanks de mindere bediening (oa kregen we de tweede keer een hele andere tafel, dan we vooraf gereserveerd hadden) zijn we er toch een paar keer gaan eten.
Echt heerlijk eten bereid van locale producten. Verrukkelijke pasta's met de lekkerste olijfolie, truffel enzovoorts.
Wat eten betreft een echte aanrader.
En wat de bediening betreft hebben we misschien 2x pech gehad.

Reizigers die Osteria La Vecchia Posta bekeken, bekeken ook

Trevi, Province of Perugia

Trevi, Province of Perugia

In Osteria La Vecchia Posta geweest? Deel je ervaringen!