“Authentiek en gastvrij ”
Beoordeling van Da Gagliano

Da Gagliano
Geclassificeerd als nr. 1 van 29 Restaurants in Sarteano
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangen voor de zondaglunch. We hadden geluk want niet gereserveerd: er was nog een tafeltje voor twee vrij. Voorgerecht was een tartaar van het Chianina rund en als hoofdgerecht konijn met pruimen. Terecht opgenomen in de slowfood gids. Absolute aanrader.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Zeer vriendelijk personeel. Volgens mij is het de eigenaar zelf die je te woord staat. Legt
alles uit, want ja Italianen eten anders dan wij Nederlanders. Echt een smaak sensatie,
Italië is zoveel meer dan pizza en lasagne!
Klein, dus reserveer. Niet goedkoop maar iedere euro waard!

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lokaal gegeten in een gewoon restaurant.
Een echt vakantie gevoel. Die smaak komen we niet vaak tegen! !
Een echt aanrader!

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk kamer restaurant gezellig en knus met goeie wijn en heerlijke gerechten alles op zijn toscaans

17 september 2016 beoordeeld

We waren hier na aanleiding van de beoordelingen op tripadvisor. Het is een leuk klein tentje, knusse uitstraling. Er staat 1 persoon in de keuken en 1 in de bediening, erg persoonlijk dus. Het eten is goed, verwacht geen ingewikkelde gerechten maar pure ingrediënten, simpel, en lekker. Goed gegeten dus!

Reizigers die Da Gagliano bekeken, bekeken ook

Cetona, Province of Siena

In Da Gagliano geweest? Deel je ervaringen!