“Onverwachte topper”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden vooraf niet het plan om eens echt uit te gaan eten maar wat een genot. Wat vroeg arriveerden we en ze waren volop aan het opstarten. Vriendelijke mensen heerlijk eten, perfecte ambiance. Ook doorloop snelheid was prima. Absolute aanrader! Zowel voor- hoofd- als nagerechten.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie ambiance en een fantastische service. Niets op aan te merken. Eten is lekker maar niet fantastisch. Prijs kwaliteit verhouding daardoor uit balans. Eten is heel mooi opgemaakt maar mist net wat beleving in smaak en textuur. Wel een mooie wijnkaart met zeer veel keuze.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en culinair top
Ook al was het geen openingstijd de chef heeft de hele kaart voor ons beschikbaar gemaakt. Prachtige gerechten die zeker een Michelin ster waardig zijn

7 juli 2016 beoordeeld

Beetje lastig te vinden maar een heel bijzondere ervaring. Buiten eten met een prachtig uitzicht. De gerechten zijn stuk voor stuk culinaire hoogstandjes, sterrenwaardig. Geen grote hoeveelheden maar stuk voor stuk plaatsjes op het bord.

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Contrade en gastheer Andrea heeft ons wederom een heerlijke avond bezorgd. Speciaal voor ons werd een tafel in de tuin geregeld waar we heel romantisch tussen cipressen en kruiden konden dineren ! En de gerechten waren weer super!

Reizigers die Le Contrade bekeken, bekeken ook

Castellina In Chianti, Province of Siena

In Le Contrade geweest? Deel je ervaringen!