“Culinaire topper x”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en culinair top
Ook al was het geen openingstijd de chef heeft de hele kaart voor ons beschikbaar gemaakt. Prachtige gerechten die zeker een Michelin ster waardig zijn

7 juli 2016 beoordeeld

Beetje lastig te vinden maar een heel bijzondere ervaring. Buiten eten met een prachtig uitzicht. De gerechten zijn stuk voor stuk culinaire hoogstandjes, sterrenwaardig. Geen grote hoeveelheden maar stuk voor stuk plaatsjes op het bord.

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Contrade en gastheer Andrea heeft ons wederom een heerlijke avond bezorgd. Speciaal voor ons werd een tafel in de tuin geregeld waar we heel romantisch tussen cipressen en kruiden konden dineren ! En de gerechten waren weer super!

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor kwamen we bij dit tentje terecht. De enthousiaste chef, het lekkere eten en de goede wijn waren een goed recept voor een geslaagde avond. De verassende keuzes in de recepten en de goede kwaliteit van het eten maken het restaurant tot een echte aanrader.

18 april 2016 beoordeeld

Je moet een beetje zoeken om dit plekje te vinden, maar het is absoluut de moeite waard voor wie houdt van gastronomie en creatieve gerechten. Zowel de ober als de chef spreken uitstekend Engels en zijn zeer professioneel. De combinaties op het bord klonken niet altijd logisch maar de smaak zat goed. Het is hier wel iets duurder en ik vrees niet erg geschikt voor echt kleine kinderen. Wat je op je bord krijgt is wel vaak vrij miniem, dus houd rekening met minstens 3/4 gangen om voldaan te zijn maar het was echt lekker!

Reizigers die Le Contrade bekeken, bekeken ook

Castellina In Chianti, Province of Siena

Gaiole in Chianti, Province of Siena

In Le Contrade geweest? Deel je ervaringen!