“Uitstekend ”
Beoordeling van Ristorante Malborghetto

Ristorante Malborghetto
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 Restaurants in Gaiole in Chianti
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging, schitterend terras. Het voorgerecht was wat simpel maar het hoofdgerecht echt boven verwachting! Heel ontspannen sfeer!

28 augustus 2016 beoordeeld

Dit is Italiaanse keuken die een hoger niveau haalt dan de andere restaurants waar we gedurende onze 2 weken in Italië hebben gegeten.
Ondanks het betere niveau blijven de prijzen zeer eerlijk. Mooie terras en super vriendelijke bediening. Een aanrader.

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mooie wijnen en heerlijke gerechten met prima vegetarische mogelijkheden. Veel gerechten met verse truffel. Gezellige ambiance. Prima bediening. Aanrader dus.

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en de borden zagen er prachtig uit. Ongeveer 60 euro voor 2 personen zonder wijn moet je wel op rekenen als je hoofd- en na neemt. Zeker de moeite waard!

21 juni 2016 beoordeeld

Allereerst is het eten er heerlijk! De gerechten zijn niet ingewikkeld, maar prachtig opgemaakt en met goede ingrediënten bereid. De eigenaar is supervriendelijk en laat het je aan niets ontbreken. We hebben heerlijk lang getafeld met supergoed eten en goede wijn, in de tuin van Malborghetto.

Reizigers die Ristorante Malborghetto bekeken, bekeken ook

Castellina In Chianti, Province of Siena

In Ristorante Malborghetto geweest? Deel je ervaringen!