Gratis annuleren tot 26-05-22
PricelineUS$ 264
Hotels.comUS$ 234
TravelocityUS$ 234
Beoordeeld op 23 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prachtig resort met uitzicht over een olijf boomgaard. Geweldig ontbijt en luxe restaurant.kamers zijn ruim mooie spa en het zwembad heeft een Geweldig uitzicht tijdens sunset. Dichtbij Selinunte Archaeological Park je ziet het bijna liggen

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 21 september 2018

Het vernieuwde hotel is pas sinds juni 2018 open, ondanks dezelfde eigenaar is het een compleet nieuw hotel. (laat je dus niet lijden door eerdere recensies) Het is nu een echte 5 sterren locatie, met een prachtig terras met uitkijk over de olijfgaarden waar ze zelf olie maken, een heerlijke Infiniti zwembad, luxe ligbedden en een mooi spa-gedeelte. Bovenal hebben we, samen met onze 2 maanden oude baby, genoten van het lieve en kwalitatieve personeel en heerlijke eten. We hebben 7 nachten verbleven en zijn helemaal tot rust gekomen. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 september 2016

Prima hotel. Ruime kamer. Goed bed. Prima badkamer. Goed Italiaans ontbijt met gebak. Heel vriendelijk personeel. Aardige en behulpzame man bij receptie. Was wel de enige die Engels sprak.
Minpuntje vond ik; geen balkon, geen tuin, geen zwembad, en overdag geen koffie of thee. Restaurant was dicht en op kamer alleen minibar. Strand 3 km verderop was zalig en maakte heel veel goed.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 mei 2015

heel mooie locatie - super vriendelijke, behulpzame en geïnteresseerde jonge man aan de receptie (was direct bereid mijn boardingkaart voor terugvlucht te printen) -
ook de "opa" was erg vriendelijk en blij nog een paar woordjes frans te spreken

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2012 via mobiele applicatie

Gezellig zou ik het niet willen noemen. Alles is groot ook de kamers. Het echtpaar dat het heeft gebouwd en ingericht is er nog. Alles is wel schoon, en het ontbijt is prima.
Er is geen restaurant in oktober dus wij gingen naar een kasteel 2km verder op.
Niemand spreekt iets anders dan Italiaans of een beetje Frans. Het ligt mooi dicht bij de tempels en ze hebben mountainbikes om er naar toe te gaan.

Datum van verblijf: oktober 2012