Masseria Chiancone Torricella
Park Hotel San Michele(Martina Franca)
US$ 105*
  • Gratis parkeren
Villa San Martino(Martina Franca)
US$ 148*
US$ 140*
  • Inclusief ontbijt
US$ 93*
  • Gratis parkeren
Il Trullo dei Ricordi(Martina Franca)
TripAdvisor
TripAdvisor
  • Zwembad
27 augustus 2015 beoordeeld

We zijn er 11 dagen verbleven. Groot domein, kamers zijn voldoende groot, misschien wat karig aangekleed, maar voor de rest alles aanwezig wat er moet zijn.
Het hotel is prima gelegen ligt in het midden om uitstappen te doen naar het noorden, naar het uiterste zuiden en west waards nog voorbij Bari.
Het hotel ligt op 500 m hoogte, wat de temperatuur wat tempert maar ook als nadeel heeft dat het zwembad vrij koud is (we waren er de tweede helft augustus)
Ontbijt is niet spectaculair uitgebreid maar voldoende, veel nadruk op gebak. Het restaurant biedt goede kwaliteit ook aan het zwembad kun je lunchen uit een mooie variëteit. Er is een heel uitgebreide wijnkaart.
Personeel is heel vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers zijn prima, wel gehorig. Personeel mag vriendelijker( en men kan bijna geen engels) en na tienen is er amper een drankje te krijgen. Het eten in het restaurant is slecht. Ontbijt is eenvoudig maar prima. Drie sterren was ook voldoende geweest.
Het terrein is veel te groot en het zwembad ligt op een moeilijk bereikbare onlogische plek.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
21 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Enigzins teleurgesteld, we hadden veel meer verwacht. Niet echt goed onderhouden, alles heeft een opfrisbeurt nodig. Keuze bij het ontbijtbuffet is redelijk beperkt. Er zou, naar mijn menig, gerust een ster minder op de gevel mogen hangen.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
28 juli 2014 beoordeeld

Deze masseria biedt de kans op een maximale ontspanning tijdens je vakantie.
Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie accomodaties in een weidse en riante omgeving zijn evenvele troeven die dit hotel te bieden heeft. Bovendien kan je genieten van een maximale rust in de toch wel ruime kamers. Voorwaar een troef voor deze regio.

• Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
5 augustus 2012 beoordeeld

zeer groot complex zeker zijn 4 sterren waard .
Toen we aan kwamen was het echt zoeken naar de receptie,groot zwembad sommige dagen voor ons alleen zalig en dat in hoog seizoen.
Personeel uiterst vriendelijk !!!
Eten was ook prima met specialiteien van daar.
Minpuntjes: ontbijt heel sober met veel gebak . Huiswijn is van franse druif ? geen animatie.
Zeker auto nodig want ligt afgelegen!

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie