Opslaan

vanaf US$ 37,03
vanaf US$ 269,68
vanaf US$ 2.602,12
Beoordeeld op 16 juli 2020 via mobiele applicatie

Leuke stad, moeite waard om te bezoeken met zijn mooie baaien, oude gebouwen en kleine kleurrijke steegjes.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 15 november 2019

We waren in de herfstvakantie oktober 2019 in dit prachtige stadje. Het weer was geweldig, ongeveer 25 graden.De boulevard is een aanrader. Je kunt er heerlijk op de terrasjes zitten. Kortom een prima stadje om te bezoeken.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Het stadje is goed te bewandelen. Een wandeling langs de muren duurt iets meer dan 25 minuten
En dan is het de moeite waard om door het stadje te slenteren. Vooral s avonds erg gezellig met de verlichting, een harpiste, en de gezellige kraampjes. Boven verwachting leuk!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

Stadje leek in eerste instantie wat tegen te vallen. We liepen eerst over de boulevard. Weinig leven in de brouwerij, alleen bij het strand leuk terrasje. Later ontdekten we de straatjes in de binnenstad en kwam Gallipoli tot leven. Vooral de kathedraal is prachtig. Men roemt de zonsondergang hier, maar dat schouwspel is helaas aan ons voorbijgegaan.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Als je Gallipoli inrijdt heb je niet direct het gevoel dat je een spectaculaire plek gaat bezoeken. Het parkeren van je auto doe je buiten het oude centrum, bv bij de visafslag aan de zee. Van daaruit is het kwartiertje lopen naar de oude binnenstad, die overigens wel spectaculair is. Je kunt er heerlijk dwalen in smalle straatjes en verrast worden door mooie oude kerkjes en vergezichten . Ook 's avonds is de stad een bezoek waard, temeer omdat je er spectaculaire zonsondergangen kan zien. Aan de zeezijde zijn volop uitstekende visrestaurants te vinden.

Datum van activiteit: juli 2019