“Super!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Heerlijke en eerlijke (lokale) producten en goed advies en uitleg bij de wijnen. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo lekker gegeten! Amuse van het huis. Lekker mandje brood. Vooraf chef salade heerlijk met kip n bacon appel ui n aardappel. Hoofd soort gnocchi met spinazie. Heel lekker. Mijn vriend had de gehaktballen. Ook lekker. Specialiteit is trouwens de risotto.

Datum van bezoek: september 2020
paolobT8749UD, Proprietario van Enoteca Ristorante Il Grappolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Thank you!!!!!

21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima bediening in ons geval de eigenaar die met passie voor zijn vak ons helpt bij onze keuze. We hebben gekozen voor een menu incl de wijn, goede keuze!
Alles klopt hier, de bediening, het eten, de wijn en het interieur!

Datum van bezoek: september 2019
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs hier gegeten en het was niet WoW maar prima.
Dame van de bediening was keurig en sprak goed Engels.

Datum van bezoek: september 2018
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden gastvrij ontvangen. De eigenaar en zijn vrouw spreken goed Engels. Bij de gerechten kan je op het gerecht afgestemde wijnen nemen. De uitleg over de diverse wijnen is interessant. De gerechten zijn heerlijk bereid. Vooraf hebben we gekozen voor de risotto en als hoofdgerecht voor een heerlijk stuk vlees. Het smaakte heerlijk.het restaurant was volgeboekt, dus reserveren is van belang om er te kunnen eten. Je kan in de keuken kijken en zien hoe het eten wordt bereid. Dit restaurant is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Enoteca Ristorante Il Grappolo bekeken, bekeken ook

Arona, Lago Maggiore
Arona, Lago Maggiore

In Enoteca Ristorante Il Grappolo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.