“buonissimo!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 augustus 2017 beoordeeld

De keuze is groot, de prijzen heel redelijk en de service is top! Twee keer heerlijk gegeten hier. Wij verbleven in een B&B in de buurt en zijn beide keren door Pasquale, een van de medewerkers, opgehaald en teruggebracht.
Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht op Piano di Sorrento. Echt een feest om hier te eten!

12 juni 2016 beoordeeld

Ik kan alleen oordelen over de twee gerechten die wij hier hebben gegeten. Absoluut de beste sinds jaren. Spaghetti Vongole; SUPER. Penne all Arrabiata: SUPER.

28 juni 2015 beoordeeld

Zowel het eten als de dranken zijn erg lekker. We hebben tijdens onze vakantie dan ook meerdere keren bij dit restaurant gegeten. In tegenstelling tot een hoop andere restaurants in de omgeving, zijn de prijzen zeer redelijk. Kortom, een goede prijs - kwaliteit verhouding. Het personeel is overigens erg vriendelijk en op het buitenterras heb je een prachtig panoramisch uitzicht op de zee en de kust.

• Sfeer
9 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant heeft prachtig uitZicht vanaf terras. Aardig personeel en heerlijk eten. Mensen komen van verre maar ook lokalen. Zeker aanrader

23 juli 2014 beoordeeld

Naar aanleiding van de recensies op tripadvisor hierheen gegaan; helaas teleurstellend. Gnocchi met Parmezaanse ? kaas uit pakje, weinig smaak, nauwelijks mozzarella of basilicum. Andere pasta met vongole en zucchini, ok, maar zucchini niet vers. Vervolgens stuk vlees met balsamico en bleke frietjes voor € 19 !! Belachelijk duur! Zelf had ik frutti di mare als hoofdgerecht; alleen mosselen en vongole. Had wel garnalen en/of inktvis erbij verwacht... Mijn bijgerecht gegrilde groente werd vergeten. De witte huiswijn was overigens wel prima. Wel trek in dessert maar toch maar overgeslagen. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

• Sfeer

Reizigers die Ristorante Zio Sam bekeken, bekeken ook

Meta, Provincie Napels
Meta, Provincie Napels

Piano di Sorrento, Provincie Napels

In Ristorante Zio Sam geweest? Deel je ervaringen!