“Een aanrader”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van andere vakantiegangers zijn we naar Milos gegaan in oud Malia. Het is een authentiek restaurant met lekkere Griekse gerechten. Een aanrader.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier gegeten op aanraden van de hotel eigenaresse. Heerlijk Grieks eten in een aangename tuin. Zeer goed eten tegen een goede prijs. Zeker een aanrader die even het massa toerisme wil ontvluchten.

16 april 2018 beoordeeld

Milos is echt een topper in Malia. Heerlijk authentiek Kretenzisch eten. Ook wel met af en toe een eigen twist. Oven en stoofgerechten zoals je ze verder niet zult treffen in Malia. Fijne plek onder de bomen. Heerlijke atmosfeer. Prettige bediening. En niet duur.
Een van onze absolute favoriete restaurants!

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd met 2 stellen. Bleek ook nodig. Men gaat niet voor de massa. Maar voor de aandacht. Het eten was redelijk tot goed. Smaakvol. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellige zit onder de bomen. Rustig en weinig verkeer. Vriendelijke bediening. Echt op zijn Grieks . Helaas hadden wij wat haast. Dus niet nagetafeld. De moeite waard om nog eens terug te komen.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de recensies hier naar toe gegaan. Bij aankomst was er geen plaats omdat alles gereserveerd was. Uiteindelijk besloten om ook te reserveren. Konden pas twee dagen later terecht.
Dat schept natuurlijk hoge verwachtingen.

Het ontbrak een beetje aan de sfeer op het terras en we kregen het gevoel dat de tafeltjes er "door gewerkt" werden omdat we binnen 1 tot 1,5 uur een voorgerecht en hoofdgerecht op hadden. Wij vonden het juist fijn dat bij andere restaurantjes het meer avondvullend was zonder het gevoel te hebben dat je lang moest wachten.

Prima gegeten maar niet bijzonder. Heeft de hoge verwachting niet waargemaakt.

Reizigers die Milos bekeken, bekeken ook

Malia, Heraklion Prefecture

In Milos geweest? Deel je ervaringen!