“Lekker gegeten ”

Keukens: Diner, Internationaal, Bar, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bij de Red Lion geweest voor de lunch. We bestelde een cheeseburger, veggieburger en wat extra brood met Tszatiki. Dat laatste was voor de hoeveelheid niet nodig geweest, maar we waren nieuwsgierig omdat ie op de kaart als lokale favoriet wordt aangeprezen en deze was inderdaad ook erg lekker. De burger smaakte heerlijk mals en vers. Zeker voor herhaling vatbaar! Personeel is ook vriendelijk en gastvrij. Qua prijs is er weinig op aan te merken, voor dit alles met 2 drankjes betaalde we maar liefst 30 euro. Nette prijs voor deze kwaliteit!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange autorit hadden we honger. TA tipte dit plekje dus we gingen.
2 burgers en de tzatziki, een wijntje en een biertje. Supervriendelijke ontvangst en service, heerlijke eten en het biertje was top! De wijn iets minder maar dat is persoonlijk. Live sportwedstrijden op tv, echt en leuke tent voor de hele dag door.

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer bij dit restaurant wezen eten en 1keer wezen lunchen, niet echt Grieks restaurant, maar wel super eten. Lekker Europees, waar wij van houden. De prijs is absoluut in verhouding met de kwaliteit van het eten. De kaart is uitgebreid en daardoor zijn we meerdere keren gekomen. De sfeer in het restaurant is gezellig, we werden allen keren geholpen door Aphrodite, de Griekse dame, wat een gezellige Dame!
Ik kan iedereen aanraden om hier een avond te gaan eten!

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar niets bijzonders, bediening wel super. Moment dat wij er zaten was het rustig,vonden we jammer.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super service
Super lekker
Prijs is prima
Zijn hier een aantal keer gaan eten
De smoking pork chops is een aanrader als je veel vlees wil!

Reizigers die The Red Lion Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

Malia, Heraklion Prefecture

In The Red Lion Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!