“Fantastisch restaurant”
Beoordeling van Eva Taverna

Eva Taverna
Geclassificeerd als nr. 9 van 89 Restaurants in Malia
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten..goeie en gezellige bediening door Yannis en erg kindvriendelijk..onze dochter vind het ook fantastisch daar(5 jaar)..moussaka is verrukkelijk en komen hier graag terug

19 augustus 2018 beoordeeld

Het enige restaurant waar we meerdere keren zijn geweest. Vriendelijk ober/eigenaar. Heeft ons allerlei tips gegeven voor mooie trips over het eiland. Zijn moeder maakt de heerlijke gerechten. Een echte aanrader.

13 augustus 2018 beoordeeld

Na aanraden van andere gasten, hier wezen eten.Het was lekker maar niet zo bijzonder. Het is een heel stuk lopen vanaf Stalida. Helaas dat ze de glazen in de vriezer met mint en lime bevriezen. Niet te drinken als je er een frisdrank in schenkt.
Eten was goed

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aangename afwisseling van de meeste restaurants die op elkaar lijken hier in de buurt. Vrolijke aankleding, heerlijke schaduw van een paar bomen, verzorgde borden met lekker eten.

29 juli 2018 beoordeeld

Bediening is erg vriendelijk. Eten is voortreffelijk. Heerlijke wijnen ook. De nagerechten waren ook uitstekend. Gezellig tafelen met Eva in de keuken

Reizigers die Eva Taverna bekeken, bekeken ook

Malia, Heraklion Prefecture

In Eva Taverna geweest? Deel je ervaringen!