“Er wordt gekookt zoals thuis”
Beoordeling van MuseumsKaffee Hirsch

MuseumsKaffee Hirsch
Geclassificeerd als nr. 22 van 49 Restaurants in Halberstadt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben we genoten van de dagschotel, een heerlijk nagerecht en appeltaart.Wat de kokkin maakt smaakt naar thuis en dat is een groot compliment!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren in de buurt en met plezier zijn we weer bij Hirsch gaan eten. We aten linzensoep, borsjt, Shakshouka en de dagschotel van groenten uit de oven met yoghurtsaus. Ook smulden we van de gemberkoek en abrikozen/walnoot taart. Lehitra'ot!!!!

7 mei 2017 beoordeeld

Het Joodse restaurant Hirsch in Halberstadt heeft een lekkere keuken. Je komt er vanzelf terecht na een bezoek van het Joodse museum en de resten van de synagoge in de tuin. Het restaurant serveert heerlijke gerechten (niet kosher). Wij aten soep, shakshouka en heerlijke taart. De bediening is zeer aardig.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die MuseumsKaffee Hirsch bekeken, bekeken ook

Halberstadt, Saksen-Anhalt

In MuseumsKaffee Hirsch geweest? Deel je ervaringen!