Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel voldoet niet aan de eisen.
De tv moet nog aangesloten worden en er is in het hotel geen gezellige lounge , alleen een eetzaal , dus op een ontzettend kale slaapkamer 5 avonden doorbrengen.....?????
Er is een heel klein terras langs de straatkant, verder niets, geen tuin....
Diner is erg sober, bijv bloemkoolsoep, kippenfilet met saus uit een potje en rijst en als dessert chocoladepudding. Soms een saladebuffet, alles uit een grote pot, niets zelf gemaakt: nietjes, selectie, worteltjes en komkommer.
Niet voor herhaling vatbaar, totaal geen gezelligheid in de vorm van schemerlamp, vloerbedekking, kleedje, niets.... erg kaal!
Ontbijt was wel goed verzorgd, het enige pluspunt eigenlijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 maart 2017

We kwamen aan 14 uur ,alles gesloten tot 15 uur .
Zeer ruime kamer .
De eerste avond wat gedronken in de bar ,om 22 uur kregen we de laatste drankjes .
Verplicht naar de kamer te gaan .
De volgende avonden dan maar wijn gekocht in een winkel en opgedronken op onze kamer .100€ eerste avond aan de bar de andere avonden alleen 20€ voor een fles wijn bij het eten .
Het eten is veel te zoet , alle sausen veel te zoet .
De bar is niet verlicht s avonds ,dat is niet uitnodigend !!!!

Kamertip: Onze kamer was 19 . Groot we konden s'avonds gezellig met 4 personen spelletjes spelen . En wijn drinken ....
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 17 november 2016

We hadden dit hotel al enkele maanden geleden gereserveerd via een aanbieding op travelbird. Bij aankomst kregen we te horen dat er voor ons geen plaats meer was. Ze hadden wel een alternatief . We mochten een paar km verderop slapen en dan steeds heen en weer rijden om te eten, te zwemmen of de sauna.Geen ontspannende vakantie dus. Na telefonisch contact met Travelbird kregen we een ander hotel aangeboden.

Kamertip: Bel met hotel voor je vertrekt om er zeker van te zijn dat je er kunt overnachten.
Datum van verblijf: november 2016
Jürgen K, Inhaber van Hotel Hochland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2017

Dear Anneke,

thank you for your rating! Something must have gone very wrong, we are very sorry about that. We have done a lot of research, but unfortunately we could not definitely identify the problem. But we will keep on checking our technology and change our system in a way that will make sure such mistakes cannot happen again.

Nevertheless, we hope you have spent a nice holiday in the Sauerland, even if you had to spend the night in another hotel.

We wish you a happy new year 2017 full of recreation and holidays!

Best wishes, your Hotel Hochland Team

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ontvangst was al helemaal fout. Niet gastvrij en onpersoonlijk. Via Travelbird hadden wij voor 4 dagen een standaard twee persoonskamer geboekt. Bij aankomst bleek dit een eenpersoons kamer te zijn met aan de andere kant van de kamer een extra bed. Dat dit niet onze bedoeling was maakte geen indruk. Travelbird heeft het opgelost. De nieuwe kamer was echter totaal verouderd. De site van het hotel geeft mooie foto's van de wel gemoderniseerde kamers. Nooit geweten dat zulke oude televisies het nog kunnen
doen. Nou iets meer dan een beeld met sneeuw is er niet te zien. Wordt daar wat aan gedaan. Natuurlijk niet. De kosten waren laag maar wij hadden graag gekregen wat de sites zien of hadden
graag meer willen betalen. Dit is slecht en
niet voor herhaling vatbaar en niet aan te raden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 14 december 2015

Hebben via Travelbird een 4 daagse reis geboekt (3Nachten) bij hotel Hochland voor een heel schappelijke prijs . we werden gastvrij ontvangen en door een jonge dame werden we naar onze kamer begeleid,onderweg werd onze tafel aangewezen voor deze dagen . Een eigen tafel bleek bijzonder handig, de volgende ochtends lag het briefje klaar om te ondertekenen voor hetgeen de vorige avond als wijn o.i.d. besteld was.
Alles was schoon , het eten heel goed , de kamer ruim , met ruime badkamer .
Hebben genoten van het hotel, het dorp, de mooie wandeling,alles O.K.

Pia en Henk

Datum van verblijf: december 2015