andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
“Goed”
Beoordeeld op 22 september 2017 voor een verblijf in September, 2017

Prima voorziening voor 2 personen
Jammer dat er geen wifi is

Door schotjes tussen de appartementen op het terras te plaatsen heb je iets meer prive en zit je niet rug aan rug je krant te lezen.

Prijs is aan de dure kant, kleine keuken en beperkte kookmogenlijkheid

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 okt 2017
Beste gasten, we zinj bilj dat u ons appertement vor 2 personen erg leuk heeft gehad. Volgend jaar vindt u ook Wifi wensen u het beste. Je team van Sonnenhaus5.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren