Harry_Ketelaar
Almere, Nederland

skivakantie

4,0 van 5 bollen12 feb 2024 beoordeeld
Wij hebben weer een fijne week beleefd bij ClubMed, altijd een warm bad om er te verblijven.
Het geheel oogt ietwat gedateerd maar dat is niet erg want na een modernisering gaat bij ClubMed de prijs ook flink omhoog.
Datum van verblijf: februari 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
    0.3 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
    Gratis parkeren
    Un coucher de soleil vue de la chambre. Mont blanc nuageux
      0.3 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
      • Vio.com
      • ZenHotels.com
      1.0 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
      Gratis parkeren
      vue sur la montagne et la vallée
      • Agoda.com
      0.6 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
      Meer hotels in Peisey-Vallandry bekijken
      Beoordeeld op 9 juli 2023

We zijn voor de achtste keer naar Club Med gegaan. Voor ons zijn de clubs in de Franse Alpen een perfecte mix tussen sport en rust.
      De vorige drie keer zijn we naar Serre Chevalier gegaan. De VTT is nog iets beter in Persey voor de geoefende fietser. Er zijn wel geen groene ritten: het is enkel klimmen of dalen, zeer weinig vlak. De wandelingen zijn van een vergelijkbaar niveau.
      Het verschil in vier tand versus (voorlopig) drie tand: kamers iets mooier afgewerkt en het eten iets verfijnder (maar in Serre was er meer keuze, zeker op vlak van salad bar).
      Het wordt wel elk jaar duurder om een weekje te gaan.

Datum van verblijf: juli 2023
      Beoordeeld op 19 april 2023 via mobiele applicatie

Vakantie was goed tot onze zoon voedselvergiftiging kreeg. Er was geen hulp. We moesten de dag erna vroeg uit de kamer en er was geen enkele mogelijk om bij te boeken. Host uit Nederland had binnen 3 minuten een verlenging geregeld. Geen idee wat daar de reden voor was. Onbegrijpelijk… Ik zou hier met kinderen niet nog eens heen gaan. Ik stond bijna op straat met een ziek kind….Vrouw achter de receptie zei dat we het eten zelf aan ons kind hadden gegeven (uit hun restaurant?!) en het dus ons probleem was.

Kamertip: Communiceer bij problemen alleen met je eigen host uit NL. Klagen heeft geen zin dus bespaar jezelf die frustratie.
      Datum van verblijf: februari 2023
      Beoordeeld op 20 maart 2023

Heel goed gelegen club met top go team en leuke sfeer. Goede bufetten. Top monitors. Guy en Fred. Goede spa. Mooi zwembad ook buiten. Niet altijd open buiten. Dit is jammer. Transport goed geregeld. Dank aan Carine van boutique voor leuke momenten en ontvangst. Ook Charlie.

Datum van verblijf: maart 2023
      Beoordeeld op 14 februari 2023 via mobiele applicatie

Ik was werkelijk heel tevreden . Alle GO waren heel vriendelijk. Speciale vermelding voor Gianna en haar team van de petit club: super vriendelijk en professioneel. Laura de Italiaanse chefkok met steeds andere recepten. Leuke skilessen, goede opbergruimte voor de ski's. Ruime en aangename kamer.

Negatief punt: koffie is niet te drinken! Nescafe poeder..... I need real coffee!!

Kamertip: Dit is vooral voor gezinnen
      Datum van verblijf: februari 2023
      Beoordeeld op 11 januari 2023

De club ligt op een toplocatie in het midden van het skigebied. Tezamen met het meer dan perfecte eten maakt dit een top vakantie. We konden eenvoudig van de kamers naar de ski ruimte waarna we naar buiten liepen, in de ski's klikte en weg konden skien naar Les Arcs of La Plagne.
      Het was elke dag een genot om te eten. De keuze was enorm en de borden waren super mooi opgemaakt en de smaak was fantastisch. Als laatste het dessert, zo lekker, zoveel keuze echt beter kan niet

Datum van verblijf: januari 2023