Jonggezin_2019
Kortenberg, België

Zeer leuke reis

5,0 van 5 bollen9 jul 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
We zijn voor de achtste keer naar Club Med gegaan. Voor ons zijn de clubs in de Franse Alpen een perfecte mix tussen sport en rust.
De vorige drie keer zijn we naar Serre Chevalier gegaan. De VTT is nog iets beter in Persey voor de geoefende fietser. Er zijn wel geen groene ritten: het is enkel klimmen of dalen, zeer weinig vlak. De wandelingen zijn van een vergelijkbaar niveau.
Het verschil in vier tand versus (voorlopig) drie tand: kamers iets mooier afgewerkt en het eten iets verfijnder (maar in Serre was er meer keuze, zeker op vlak van salad bar).
Het wordt wel elk jaar duurder om een weekje te gaan.
Datum van verblijf: juli 2023
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
Piscine
  • Expedia.com
  • Hotels.com
0.2 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
Zwembad
  • eDreams
2.4 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
Gratis parkeren
vue sur la montagne et la vallée
0.6 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
    9.2 km van Club Med Peisey-Vallandry - French Alps
    Restaurant
    Meer hotels in Peisey-Vallandry bekijken
    Beoordeeld op 19 april 2023 via mobiele applicatie

Vakantie was goed tot onze zoon voedselvergiftiging kreeg. Er was geen hulp. We moesten de dag erna vroeg uit de kamer en er was geen enkele mogelijk om bij te boeken. Host uit Nederland had binnen 3 minuten een verlenging geregeld. Geen idee wat daar de reden voor was. Onbegrijpelijk… Ik zou hier met kinderen niet nog eens heen gaan. Ik stond bijna op straat met een ziek kind….Vrouw achter de receptie zei dat we het eten zelf aan ons kind hadden gegeven (uit hun restaurant?!) en het dus ons probleem was.

Kamertip: Communiceer bij problemen alleen met je eigen host uit NL. Klagen heeft geen zin dus bespaar jezelf die frustratie.
    Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 20 maart 2023

Heel goed gelegen club met top go team en leuke sfeer. Goede bufetten. Top monitors. Guy en Fred. Goede spa. Mooi zwembad ook buiten. Niet altijd open buiten. Dit is jammer. Transport goed geregeld. Dank aan Carine van boutique voor leuke momenten en ontvangst. Ook Charlie.

Datum van verblijf: maart 2023
    Beoordeeld op 14 februari 2023 via mobiele applicatie

Ik was werkelijk heel tevreden . Alle GO waren heel vriendelijk. Speciale vermelding voor Gianna en haar team van de petit club: super vriendelijk en professioneel. Laura de Italiaanse chefkok met steeds andere recepten. Leuke skilessen, goede opbergruimte voor de ski's. Ruime en aangename kamer.

Negatief punt: koffie is niet te drinken! Nescafe poeder..... I need real coffee!!

Kamertip: Dit is vooral voor gezinnen
    Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 11 januari 2023

De club ligt op een toplocatie in het midden van het skigebied. Tezamen met het meer dan perfecte eten maakt dit een top vakantie. We konden eenvoudig van de kamers naar de ski ruimte waarna we naar buiten liepen, in de ski's klikte en weg konden skien naar Les Arcs of La Plagne.
    Het was elke dag een genot om te eten. De keuze was enorm en de borden waren super mooi opgemaakt en de smaak was fantastisch. Als laatste het dessert, zo lekker, zoveel keuze echt beter kan niet

Datum van verblijf: januari 2023
    Beoordeeld op 5 januari 2023

Heerlijk eten, wat een keuzes en wat een goede koks en een fijne sfeer, gelukkig lag er genoeg sneeuw en hadden we goede ski tochtjes met elkaar. De hygiene op de kamer was bij aankomst minder maar door de week heen was er Samier en wat een geweldige schoonmaker is hij, zo vriendelijk en goed, we waren blij met hem, hij heeft veel goed gemaakt van hoe we het aantroffen.

Datum van verblijf: januari 2023