“Aanwinst voor Cotignac.”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juli 2018 beoordeeld

Als vaste bewoners van Cotignac hebben wij inmiddels de ontwikkelingen gevolgd en geproefd van het nieuwe équipe in de pizzeria/bistrot La Tarente. De ‘opstart problemen’ zijn verholpen en er wordt nu ‘eerlijk’ voedsel op tafel geserveerd. De bediening is top vriendelijk onder leiding van Fanny en Romain. Echt één familie!
Uit de vernieuwde keuken komen onder leiding van Romain heerlijke gerechten, waaronder de pizzas, volaille, dorade etc... en niet te vergeten de desserts, café gourmande (met een kopje koffie....) en heerlijke ijssoorten.
Kortom vinden wij dit een aanwinst voor ons dorp. Goed eten voor een relatief schappelijke prijs! Châpeau familie. Ga zo door(ook in de winter hopelijk)!
Alexander.

Datum van bezoek: juni 2018

28 maart 2018 beoordeeld

De overname van het restaurant is geen aanwinst voor Cotignac in deze vorm.
De pizza’s zijn nog meer favoriet. Geen menu’s, alleen te dure gerechten. Wij hebben de biefstuk teruggestuurd naar de keuken..... te taai om te kauwen. Aan te bevelen: maak tenminste enkele menu keuzes! Presenteer goede kwaliteit voor deze prijs!
Wij wachten af. Bediening is aardig.
Alexander.

Datum van bezoek: februari 2018
9 november 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst van de eigenaresse, echtgenoot in de keuken, lekker plat du jour, ietwat ongewoon : tonijnsteak a la perigourdine, niet echt een streekgerecht, wel met een royaal stuk foie gras.

Datum van bezoek: november 2017
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren hier geweest. Zeer lekkere pizza. Prachtig terras. Correcte en vlotte bediening.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 mei 2017 beoordeeld

Voor een Michelin sterrenrestaurant een beoordeling maken lijkt iets anders dan voor een klein plaatselijk restaurant, bijvoorbeeld in Cotignac, 'La Tarente' . Het tegendeel is waar. Waar de beoordeling van een 'Michelin' ster dikwijls een gunst is, kan ik dit restaurant met genoegen beoordelen met 2 Michelinsterren. Naast een 'authentieke' Franse bediening door de eigenaresse, valt de menu samenstelling en bereiding door haar echtgenoot zeer te waarderen: Constant, vers, 'fait à maison' en een meesterwerkje op het gebied van 'compositie'. Ongelooflijk hoe zij van een normaal restaurantbezoek een feestje maken. Ik hoef verder niet uit te wijden over de ingrediënten....alles perfect en zonder vraagtekens. En voor de mensen, die dit restaurant niet kennen of de eerste maal bezoeken: .....neem geen pizza, maar het dagmenu en een heerlijk dessert. Prijs bespreek ik niet eens daarbij.
Alex.

Datum van bezoek: mei 2017

In Restaurant Pizzeria La Tarente geweest? Deel je ervaringen!