“een fantastische locatie”
Beoordeling van Bistrot le 5

Bistrot le 5
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Menerbes
4 weken geleden beoordeeld

je gaat hier naar toe voor het geweldige terras. Hier kun je zien en gezien worden. Het eten is correct en staat heel snel op tafel. Zo snel kan alleen als de voorbereiding haast perfect is. De porties zijn klein en de prijzen zijn groot. De smaak is prima. We bestelden een karaf witte wijn van een 0,5 liter voor €16. Veel te duur voor deze matige huiswijn. Maar zoals gezegd: een fantastische plek om te lunchen.

Datum van bezoek: augustus 2021
Paul M, Gérant van Bistrot le 5, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bonjour, merci pour tous vos retours ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié le décor ainsi que la nourriture. Concernant le pichet de vin, il s'agit d'un vin de pays donc un vin de qualité, nous sommes donc navrés d'apprendre qu'il n'a pas été à votre goût. Le prix est quant à lui disponible sur la carte pour que vous puissiez en prendre connaissance. Belle journée à vous.

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, prachtig uitzicht op de Luberon en de Mont Ventoux, vriendelijk, goede service, lekkere keuken. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021
Paul M, Gérant van Bistrot le 5, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Merci beaucoup ! A bientôt !

25 juli 2021 beoordeeld

Over de binneninfrastructuur kan ik niet oordelen omdat we gezien de toch wel ( erg ) winderige weersomstandigheden 'verplicht' vertoefde op het buitenterras.
De tafels met stevige parasols waren mooi gedekt en het eten was zeer kwalitatief maar klassiek gepresteerd.
Een mooi stuk rundvlees dat niet altijd correct ( te hard=te zwart) werd gebakken ( saignant was de vraag) werd begeleid met verse klassieke frieten.
Ook de verse 'bearnaise' ( daar zijn we niet zeker van ) saus was zeer smaakvol.
Het personeel was vriendelijk ( wel zakelijk ), de wachttijden liepen soms wel op omdat men afgeleid was wegens de abnormale windstoten ( men moest soms de parasols onderscheppen en terug installeren) en er waren veel bezoekers.
Zeker geen slechte ervaring, gewoon nieuwsgierig want deze zaak heeft meer in haar mars. Toch nog even melden dat de l'addition (rekening) zeker te stevig was.

Datum van bezoek: juli 2021
Paul M, Gérant van Bistrot le 5, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2021

Hallo en bedankt voor je feedback! Inderdaad, de weersomstandigheden zitten ons soms tegen! We zijn blij om te weten dat je ondanks het wachten een geweldige tijd hebt gehad! De prijzen hangen bij de ingang van het restaurant zodat je ze kunt lezen voordat je gaat zitten! Ik kijk ernaar uit om je te zien!

24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze fietstocht kwamen we in Menerbes terecht. Na een drankje , gevraagd of er een tafel vrij was om te lunchen. Alhoewel de prijsstelling wat pittig is , rechtvaardigen de gerechten en de kwaliteit dit. Heerlijk! Ook de gedronken wijn was top. De bediening vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: juni 2020
paulmC1607SA, Marketing van Bistrot le 5, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2020

Merci beaucoup pour votre avis positif !

25 september 2019 beoordeeld

Locatie is super, prachtig panorama op de Luberon. Mooie buitenterras. Kaart, mooie keuze, ook in locale wijnen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Bistrot le 5 bekeken, bekeken ook

In Bistrot le 5 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.