“Goede prijs-kwaliteit in gezellig stadje”
Beoordeling van Le Galoubet

Le Galoubet
Geclassificeerd als nr. 6 van 17 Restaurants in Menerbes
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant liep in de loop van de avond redelijk vol. Er was slechts 1 persoon om iedereen te bedienen dus wachttijden voor bestelling en tussen de maaltijden waren lang. Ondanks de drukte bleef de serveuse wel heel vriendelijk. Het eten was lekker: vers en voldoende warm.

Samengevat: Lekker eten en zeer vriendelijke bediening voor een goede prijs.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in klein restaurant met kleine maar goede kaart. Bijzonder vriendelijke bediening, geen hoge prijzen. Prima wijn! Logisch dat restaurant snel vol zit.

4 augustus 2016 beoordeeld

Ons bezoek aan Menerbes was vroeg gestart rond 1000u, en het was een warme dag. We besloten iets te drinken binnen in het restaurant, in de schaduw, en met de intentie er te lunchen. Zeer vriendelijke bediening, die er ons op attent maakte dat we vanaf 1200u ook op het schaduwrijke terras juist tegenover het restaurant konden plaatsnemen. We hebben beiden een salade genomen, een terre et mer, en een salade Galoubet. Prijs/kwaliteit in orde, geen culinaire hoogvlieger, maar rijkelijk belegd en smaakvol. Afgelsoten met een koffie. Toilet is er zeer proper. Een geslaagde lunchpauze in een aangenaam kader met vriendelijke uitbaters!

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en erg vriendelijke bediening. Mooi terras in een pittoresk stadje. In elk geval een betere prijs/kwaliteit dan het restaurant ernaast, la véranda

4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze keer de fout gemaakt om niet de dagschotel te nemen maar van de kaart te kiezen.
Er stond een Portugese specialiteit op de kaart, en het bleek een soort van kroketjes te zijn met verschillende vullingen. Leek me niet zelfgemaakt, maar uit een verpakking te komen. Hoedanook het was niet lekker. Trouwens de andere gekozen gerechten waren van middelmatige kwaliteit. Geen aanrader dus.

Reizigers die Le Galoubet bekeken, bekeken ook

In Le Galoubet geweest? Deel je ervaringen!