“Goede Provençaalse keuken in hartje Menerbes”
Beoordeling van Le Galoubet

Le Galoubet
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Menerbes
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in klein restaurant met kleine maar goede kaart. Bijzonder vriendelijke bediening, geen hoge prijzen. Prima wijn! Logisch dat restaurant snel vol zit.

4 augustus 2016 beoordeeld

Ons bezoek aan Menerbes was vroeg gestart rond 1000u, en het was een warme dag. We besloten iets te drinken binnen in het restaurant, in de schaduw, en met de intentie er te lunchen. Zeer vriendelijke bediening, die er ons op attent maakte dat we vanaf 1200u ook op het schaduwrijke terras juist tegenover het restaurant konden plaatsnemen. We hebben beiden een salade genomen, een terre et mer, en een salade Galoubet. Prijs/kwaliteit in orde, geen culinaire hoogvlieger, maar rijkelijk belegd en smaakvol. Afgelsoten met een koffie. Toilet is er zeer proper. Een geslaagde lunchpauze in een aangenaam kader met vriendelijke uitbaters!

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en erg vriendelijke bediening. Mooi terras in een pittoresk stadje. In elk geval een betere prijs/kwaliteit dan het restaurant ernaast, la véranda

4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze keer de fout gemaakt om niet de dagschotel te nemen maar van de kaart te kiezen.
Er stond een Portugese specialiteit op de kaart, en het bleek een soort van kroketjes te zijn met verschillende vullingen. Leek me niet zelfgemaakt, maar uit een verpakking te komen. Hoedanook het was niet lekker. Trouwens de andere gekozen gerechten waren van middelmatige kwaliteit. Geen aanrader dus.

29 juli 2014 beoordeeld

Het grote pluspunt van dit restaurant is zijn terras. Voor culineaire verrassingen moet je hier niet zijn maar je kan er wel lekker eten. De dagschotel (gebakken eend met een tijmsaus) was heel lekker, de salade "Galoubet" iets te eenvoudig. Wel lekkere wijnen van het domein "La Garelle" uit de buurt. Zeker de moeite waard om te proeven.

Reizigers die Le Galoubet bekeken, bekeken ook

In Le Galoubet geweest? Deel je ervaringen!